27 juli 2009

Flera kuddar....

Innan semestern gjorde jag några fler linnekuddar dekorerade med virkade dukar och några av dem kan jag tänka mig att sälja, de är sydda i linnetyg och det finns inte dun i innerkuddarna utan det är syntet, de är ca 40*40 cm. Pris 200 kr st/ inkl frakt eller 2 kuddar för 350 kr/inkl frakt. Kan ni komma och hämta dem hemma hos mig (Örebro) drar jag såklart av fraktkostnaderna. nr 1

nr 2


nr 3
Maila mig på lena.segel@telia.com om ni är intresserade av att köpa ;o)
Hoppas ni alla får en fin dag idag, idag ska mina lilla farfar få ett besök, kanske plockar jag vinbär och körsbär när vi är där, tyvärr har jag inte längre nån saftmaja annars hade jag gärna gjort svartvinbärssaft för det är så himla gott, det blir så kladdigt att koka utan "majan"....
Kramis/LenaS



9 kommentarer:

Hanna sa...

Så fina kuddar du har sytt.
Hanna

Vita små hjärtan sa...

Men vad du fixar och står i! Så toppenfina kuddar!!!!
Kramar Agnetha

Hannis sa...

Vilket pyssel.
Fina blev dom.
Krativt,jag hade aldrig tänkt på den möjligheten=))

Och soffan blev jättefin med överdraget i förra inlägget.

Kram Hannis

Anneli Wahlstedt sa...

Sååå snygga !

Vad duktig Du är vännen !!


Ha en fin dag, kramis Anneli

me and alice sa...

Tjingeling!
Vilka ursnygga kuddar du gjort! Har gjort liknande fast i vitt.... Så fräscht med linnetygerna...
kram susanne

Lotta sa...

hej.Oj vilka fia kuddar du gjort,vad det gör mycket med det virkade!!Så snyggt,du har lika mycket energi som vanligt.Ha en mysig kväll.Kramisar Lotta

Hemma hos Linda sa...

Hej tjejen!

Var ett tag sedan sist, tittar in med jämna mellan rum, men tyvärr är jag väldigt dålig på att kommentera, ska försöka bättra mig! =)

Snygga kuddar, du är verkligen flitig och duktig med dina händer. Önskar jag vore lika kreativ, du kanske kan smitta av dig lite på mig! :O)

Jag har min blogg kvar, men har ändrat adressen.
Önskar dig å familjen en skön fortsättning på sommaren. KRAM KRAM

Anki sa...

Vilka finfina kuddar du gjort! Så snyggt med det virkade mot linnet!
Dom blir nog inga problem att 'bli av med'!
Har du virkat själv? Virkade massor av såna smådukar förr, men sen har det inte blivit av...kanske dags att börja med det igen! Man kan ju ha dom till allt!

Kramen o ha en fin vecka! Anki

Lauras gård sa...

Kuddarna är så fina! Kul att ta tillvara smådukar. Jag köpte en saftmaja i dag. Har aldrig haft en men jag förstår att det kommer bli mindre kladd nu. Måste ut och plocka av vinbär och körsbär och prova... Kram Stina