26 april 2011

Till er som funderar på att beställa gardiner eller mjölsäckar!



En galen tupp har fått flytta in ;o) sen vet jag inte om han är så galen men jag spanade in honom innan påsk men då var den lite väl dyr så jag sa till R vi väntar och ser om de rear ut påsksakerna sen och det gjorde de i helgen så nu fick han följa med hem. Har fått förbud att ta med en uppstoppad fågel hem från mina loppisrundor men denna var oki att ta hem ;o)

Jag vet att ni är några som funderar på att beställa mjölsäckar eller gardiner och jag har tillsammans med familjen tagit beslutet att ta beställningar fram till den 25/5-11 och sen gör jag ett uppehåll över sommaren och ev längre det beror helt på hur livet ser ut efter sommaren :o)


Eftersom det varit så fint väder så är bloggbesöken ganska mycket mindre och därför förlänger jag madonneerbjudandet om 30 % rabatt denna vecka ut.


Ha en fin dag min vän!

Kram/Lena

15 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vilken fin tupp. En sån som man kan ha både inne och ute kanske.
Ha en fin dag.
Kram
Jessica

Norrfrids Eija sa...

Ha ha, denna tupp var helt O.K! Vilken tur att min familj står ut med mina uppstoppade fåglar!
Ha det fortsatt gott!

Nyanser av vitt sa...

Vilken fin galen tupp du fyndat. Åh vad spännande med min fina fina kudde.
Sköt om dig vännen
Kram Agneta

Pysselpalatset sa...

Älskar tuppar och denna är särledes fin... glad att den fick följa dig hem... kram J

Unknown sa...

En härlig tupp du fått lov att ta med dig hem ;).
Klart du ska prioritera att vara med familjen och njuta över sommaren. Blir säkert många härliga stunder i din pappas stuga. Jag ska ta mig en rejäl funderare angående dina fina gardiner. Vill ju såå gärna ha såna till sommarstugan men det är många hål att stoppa pengarna i nu så vi får se.
Ha det så bra, kram Ing-Britt

annika sa...

Jo det kan vara bra att göra ett uppehåll under sommaren. Jag ska komma förbi med min låda så du får trycka lite på den. Jag väntar att putsa fönster tills jag kan sätta upp mina nya gardiner :)

Kram
annika

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Ha en fortsatt bra vecka!!

Min Skattkammare sa...

Hej du fina!
Tack för alla härliga hälsningar du skickar!
Vi håller på och pusslar med bloggmarknaden, det var då inte det lättaste!. Det lutar åt Lör 4 juni (dock inte helt säkert). Imorgon em. får jag ett klart besked, då skriver jag om det.
Hoppas att du kan då!
Stor kram o godnatt på dig!
Kicki

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
vilken härlig tupp!!

Så mycket fint du syr och gjuter....

Hälsningar Monica

Millygarden sa...

Det var då en stolt och grann tupp du fått tag på...vilken snygging!

Kram Marina

Anneli Wahlstedt sa...

Cool tupp ! Den ser rätt stor ut... ?

Nu är det ju snart vår och sommar, självklart ska Du ha lite ledigt och ta vara på solen :-)


Ha det gott min vän, kramis Anneli

Anonym sa...

Riktigt fin påsktupp! Bra fynd! Ha det så bra! Kram Maria

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej vännen..
Tack snälla söta för snabb leverans
& de super fina hjärtat.
Förstår om familjen vill vara med & tycka till.
Just nu hålller jag på & målar,snickrar, syr klipper & klistrar & de tar tid. Vi ska ju stå på marknad i helgen Ja du vet ju hur de är när man ska ha mycket & sälja. Önskar dig en härlig Torsdag
Kramisar
Sus

Livet på Berget sa...

Fin tupp! Jag brukar också göra så där att jag väntar och ser om de reas ut :). En tupp kan man ju faktiskt ha framme lite när som helst tycker jag.
Ha de gott!
Kram
/Sara

Joyforhome sa...

haha han såg inte jätte galen ut den där tuppen !