5 augusti 2011

Augusti!


Inläggen droppar inte tätt men ni vet ju några av orsakerna och jag har bloggat en himla massa år, hade en scrapbookingblogg innan denna och ser jag tillbaka så är jag en sämre bloggare under sommaren så är det bara ;o) Ska försöka bli bättre när skolorna börjar och jag kanske jobbar lite mindre....började augusti med att bli sjuk har haft feber och ont i halsen och usch så off jag varit men nu har det vänt hoppas jag....


Tillbringar alltid nån timme på kvällen på balkongen älskar att sitta i min hörna och lyssna på musik och bara koppla av och bort allt. Om knappt två veckor ska jag gå/springa blodomloppet (vi är ett lag från jobbet) ska bli himla kul och det har varit en sporre under sommaren, jag har lyckats tappa 9 kilo och har väl kanske 6-7 till att bli av med men mitt första mål är nått i alla fall, härligt.

Glöm inte att jag har 50% rabatt på allt inne på Pyssligheter

Önskar er en underbar sista sommarmånad!
Kram/Lena

19 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Hej, vännen! Skönt att se ett livstecken från dig och att du kryar på dig! För mig har det blivit lite mer bloggande, men kanske lite sämre med kommenterandet i sommar.

Meeen, var tänker du ta vägen? Nio kilo??? Kan inte finnas ett halvt gram mer att gå ner! Det låter roligt att vara med och springa Blodomloppet tillsammans med jobbarkompisarna. Jag sprang (läs: gick fort) Dianamilen med jobbarkompisar tre eller fyra år i rad för ung 100 år sen. Då var jag smal, stark och hade kondis=)

Härligt att höra att du tar dig tid för avkoppling också. Din balkong är så fin, kan tänka mig att du får ro där.

Ha det gott!
Kramar,
Regina

Hanna sa...

så otroligt fint.
Ha en fin helg.
Kram
Hanna

rosenälvorna sa...

Krya på dig, så du kan vara med i loppet, inte bra att ta ut sig i värmen när man är snuvig. Kul med kilorna som försvunnit, hos mig är det nog tvärtom , för mycket gott denna sommar och ett knä som gjort ont, så ingen springrunda:( Christina

Med en doft av lavendel sa...

Hej
kul att höra av dej, vad fint du har det på balkongen, krya på dej nu och spring försiktigt.
kram Annika

Norrfrids Eija sa...

Vilken skön oas din balkong är! Där skulle jag gärna ta en tupplur!
Ha det gott,
Eija

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Svejs.
Vilken underbar balkong du har! Där kan man säkerligen sitta o mysa om kvällarna.
Hoppas du kryar på dig, ta hand om dig.
Stor kram
Jessica

Unknown sa...

Hejsan Lena!
Din balkong är så mysig, förstår att du trivs där.
Kul att springa tillsammans med arbetskamrater, men nio kilo på din kropp måtte väl räcka.
Ha det så bra, kram Ing-Britt

Anneli Wahlstedt sa...

Vad härligt med sådan fin vrå på balkongen !
Är inte heller så aktiv som bloggare just nu.. det går i vågor ;-)

Jag önskar även Dig en härlig augusti!


Kram vännen ! / Anneli

Nellie sa...

Tänk vad fint det går att göra på en balkong! Men så är du ju duktig också!! Ser så härligt sval att vila lite på, nu när det är så kvav luft överallt. Lycka till på blodomloppet. Har en kollega som också ska springa det. På tal om vad man gjorde för 100 år sedan, jag sprang MARATHON!! Oj, oj, oj, oj, snacka om att det känns som det hände i något annat liv!! KRAMAR

STENLYCKA sa...

Vill bara skicka dig en liten hälsning och säga att jag är så glad för att jag hittade till din underbara blogg. Ha en bra helg!
Varma kramar Raina

Madame Morell sa...

Jättefin balkong Lena! Du kan du :)
Kram Jessika

Fröken Tindra sa...

Vilken härlig balkong! Förstår att du njuter där. Synd att du blivit sjuk.
Duktig du är som gått ned i vikt! Jag har precis börjat springa nu under semestern. Det är tungt men känns bra. Det är minst sagt dags att börja röra på sig. Kanske kan det även ge resultat på vågen?!
Kram!

Pia sa...

En sådan balkong!!!!!!!!!!! Helt underbar! Man sitter ju där som en kunglig på sin tron!!! Mysmys är den!!!

Kramar!
-Pia-

Joyforhome sa...

Tävling hos mig

Välkommen att delta :)

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Heej Lena,
vad mysig fint du har gjort i balkongen! En riktig myshörna :) Det mår man gott utav! Hoppas du kurerar dig snart så du hinner njuta av värmen som har kommit tillbaka!

Kramkram Elin :)

Ann-Charlott sa...

Hejsan!
Vad mysigt balkong!!! Nån sugna fynda? Åk till Gårdsloppis Körtinge söndagen den 28 aug kl 10-15 kaffeservering och finns Emmas lillstuga lantligt saker, kläder, smycken ovs. Varmt välkommen! Ta med tjejer utflykt dit, hur kör man? Gå in www.hitta.se skriv Vretstorp/körtinge
Mvh Lotta

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Halloj Lena!
Vilken mysig balkong.
Det kan jag förstå att du gärna sitter där och myser.
Vad duktig du är som tränat och gått ner i vikt.Skulle behövas här med.Kämpar med att komma igång.
Ha en finfin helg.
Kram Anette

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej vännen
Är ingen bra bloggare just nu i heller.
Härlig oas du har där på din balkong.
Grattis till kilona..
Önskar dig en härlig vecka
Kramisar
Sus

Englagård sa...

Din balkong ser så himla ombonad och mysig ut, nästan så att man skulle vilja ha en fastän vi har en ordentlig altan. Men där kan man inte ha så mycket tyger eftersom det alltid blåser från sidan när det regnar och allt blir genomblött. Ser fram emot nästa inlägg, som vanligt:)