10 mars 2013

Utlottning!


Då kör vi en liten utlottning för att fira 4/40 år, tänk att jag bloggat här i 4 år, det är fyra år sen jag började förändringen här hemma, har hittat min stil, även om det drar mer och mer mot det industriella enligt modet är det det vita lantliga som kommer få stanna här hemma, det som kommer vara grunden i mitt hem. Och tänk att tack vare bloggen har jag mött så många härliga människor, fått nya vänner och ja den har gett mycket. Livet har förändras enormt mycket under de här åren både på gott och ont och tiden för bloggen finns inte riktigt där längre därav att det är lite glest mellan uppdateringarna och jag är urusel på att kommentera inne hos er andra (ska försöka titta in hos er alla nu, är sjukskriven ett par veckor efter att ha klämt högerhanden)

Så till utlottningen, en vinnare vinner, servetter, ljus och två porlinshjärtan och som vanligt är det  en kommentar = en lott eller en kommentar och länkning till utlottning från din blogg ger två lotter. Drar en vinnare den 25/3-13

Lycka till!

30 kommentarer:

Ewa sa...

Hej, klart jag vill vara med i din utlottning...älskar ju att kika in "till Dej"!!! O här hos mej står ju några fina madonnor från Dej ;)
Blir alltid glad och inspirerad av dina inlägg <3
Ha en härlig dag och kram från
Ewa

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tänk vad det kan hända mycket på fyra år och bloggen blir ju lite som en dagbok även om inte allt som hänt står där. Grattis till dina fyra med bloggen!!! Jag prövar lyckan med en lott!
Kram,
Regina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dubbel grattis, tror jag har "känt" dig alla dessa fyra år. Precis som du håller jag kvar det vita men flörtar med lite färg också. Är gärna med i utlottningen.
Kramar
AnnaMaria

annika sa...

Men visst har bloggen en betydelse. Håller med dig om alla nya vänner och bekantskaper som man gör via bloggandet. Himmel så snyggt ditt skåp blev.
Tack jag är gärna med på en lott.

Kram

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

Hejsan. Ja tänk vad bloggen betyder för en till och från kan jag tänka mig under 4 år. Grattis till 40 och 4 års firandet:0
Jag är gärna med och tävlar och tar 1 lott.
Kram och krya på dig med handen där.
Jennie

hummla sa...

Ja vill va med!! Kikar in ibland:-)

Unknown sa...

Just upptäckt din fina blogg :-) Jag är gärna med på utlottningen. Tack för lite ny inspiration :-) Mvh Sandra

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Fru Lagom sa...

Man får väl gratulera på 4-årsjubileet :) Vill självklart vara med och fira så jag tar en lott och väntar med spänning =)

/kräm

Sirpa sa...

Hej! Hoppas din hand blir bättre snart!
Jag vill gärna vara med i din fin utlottning! Länkar, 2 lotter!
Har en skön söndag!
Kram Sirpa

Fröken Tindra sa...

Grattis till de fyra åren! Jag är gärna med i utlottningen och tar två lotter.
Hoppas handen läker som den skall!
Kram!

Carina sa...

Hej Lena !
Grattis till både 4 & 40 :) Klart jag är med i din utlottning, det blir 1 lott för mig.
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

Photo by Maria sa...

Grattis till 4/40 år =)

Klart jag vill vara med och tävla, och jag länkar med från min blogg..

Hoppas att handen snart är helt bra..

Kram Mia

Vita Falkens Lantliv sa...

Åh vad skoj, jag vill med vara med och fira ;) Jag tar 2 lotter, tack!

Kram Susanne

mamma lycklig sa...

Tänk att tiden går så fort, fyra år det är en lång tid. Men hoppas att det blir många goda år till. Är gärna med och tävlar, tar en lott och hoppas på tur.
Ha det gott, kram Nettan

Änglarum sa...

Hej jag är gärna med på 2 lotter tack <<3 kram Jessica

Nyanser av vitt sa...

Grattis Lena. Jag är gärna med i din fina utlottning och länkar hos mig.
Sköt om dig
Kram Agneta

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis ..är gärna med i din utlottning
tar 2 lotter
kram Rosa

ANNIKA sa...

Grattis!
vill gärna vara med och tävla.
Tar 1 lott
gustafsson.57@hotmail.com

Mandelhjärta sa...

Stort grattis! :)
Jag blir gärna med i din utlottning och provar lyckan med 2 lotter.
Hoppas handen är bättre!
*kram*

Vintage sa...

vad fint du har det !! Älskar skolplanchen med blåklockan! ha en underbar dag kram susanne

Jenny sa...

Jag vill vara med! Länkar från bloggen!

Kram,
Jenny

Margareta sa...

Hej!
Klart jag vill vara med i denna fina utlottning.
Jag tycker som du att det vita lantliga håller i längden....liten färgklick här och där...
Så fint ditt skåp blev.En annan möbel.

Kram Margareta

bittan sa...

Visst vill jag var amed och hoppas förståss på tur.
bittan4@gmail.com

Agneta sa...

Jag är med i din utlottning med två lotter.

Elisabeth sa...

Roligt att följa din blogg.
Och jag vill gärna vinna de fina priserna. Har tyvärr ingen egen blogg så för mig blir det en lott.
Elisabeth
elisabeth.becksund@telia.com

Elisabeth sa...

Tack för en jättefin blogg.
Och jag vill så gärna vinna de fina priserna. Hoppas på tur.
Elisabeth

elisabeth.becksund@telia.com

Blockethuset sa...

När jag nu hittade till din fina blogg är det klart jag vill vara med.
Grattis förresten!
En liten lott!
Kram
Carina

Gjuterian sa...

Hej!
Jag tar gärna 2 lotter och håller tummarna för vinst.

Hälsningar från en som just hittat hit.

/Helen

Hem ljuva hem sa...

Hej! Så fina saker du lottar ut, jag vill vara ,ed och tävla så tar 2 lotter och hoppas, hoppas.
Kram Anneli