23 januari 2015

Skrubben


När äldsta dottern flyttade hemifrån i höstas så flyttade mellandottern till hennes gamla rum och skrubben som hon bodde i blev "över", där har vi nu plugg-och läsrum nu, jag måste hitta en bra sänglampa, nu får vi hitta provisoriska lösningar när vi vill läsa i sängen.



Provdockan köpte jag på Åhlens rea-på-rean förra sommaren, då var den klädd i svart tyg, det tog jag bort och klädde den med gamla boksidor istället ;o) och ljusslingan kommer från Rusta.





Jag önskar er en riktigt mysig helg, jobbar i natt och avslutar den tuffaste veckan på mitt schema, men det gör att jag har en helledig vecka i månaden vilket är rätt skönt, i morgon blir det lite loppisbesök och på söndag kommer mina föräldrar och på middag för lilla pappsingen fyller år.
Kram/Lena

4 kommentarer:

annika sa...

Ett riktigt mysigt krypin! Nästan som en koja för den som vill ha en skön stund.
Låter som en bra helg med Loppis och middag.
Kram
annika

Elzie sa...

Mysig skrubb ni hade där. Gott att boa in sig i med en bra bok.
Hoppas du hittar något kul på loppisen och att det blir ett bra kalas för pappsen.
Ha en fin helg.
Kram Elzie

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en fin helg
kram Rosa

Jenny sa...

Hej Lena!
Vilket mysigt litet rum,gillar den vackra järnsängen:)

Ha en fin kommande vecka,
Kram Jenny