19 augusti 2017

Sommaren är på väg mot höst


Augusti närmar sig sitt slut och höstmånaderna kommer, tycker dem är mysiga, älskar hösten. En sommar som varit väldans omtumlande på många sätt, så mycket positivt men också negativa saker som suger energi, försöker tänka framåt, försöker tänka att om ett år kommer jag kunna se tillbaka och tänka att jag fixade detta tillsammans med de där underbaraste, mina barn.
Det positiva denna sommar är såklart vår lilla Millie, vi behövde henne i våra liv, åh vilken stjärna, hon avskyr Oddie, med all rätt då han älskar att reta henne, men älskar Molle (även om han inte gärna visar det så har hon betytt så mycket för honom och han har full koll på att inget händer henne). 


Jag kunde äntligen uppfylla drömmen om att börja köra MTB, åh vad jag älskar min cykel, kommer aldrig bli nån avancerad teknikåkare men på normala stigar och vägar tar vi oss fram.


Hästarna, åh vad jag älskar att få komma ut till stallet, dessa underbara islänningar och med ett par års ridskoleridande och kurser till ska jag ha min egen Islänning.


Min tatuering, skulle bara göra en fjäder och fyra små svalor, det blev så mycket mer, mitt livs drömmar, kärlek och mål blev det.


Älskade lilla sis med familj har varit här, jag är moster, åt lille godaste A.
Inredningsmässigt står det still, letar annat boende och då står det liksom still här, kommer att flytta till mindre, kan och vill inte bo kvar i denna stora lägenhet, men det är bara några få platser/områden jag vill till så jag väntar....
Ha en finfin dag!
Kram/Lena

Inga kommentarer: