3 maj 2010

Nya madonnor.....

Åh nu har tre av de nya madonnorna landat de är så fina, två minisar och en som är ca 23-24 cm (vart en favorit som gick åt på loppisen igår), de kommer att komma upp i pyssligheter under veckan ska göra om lite där inne men såklart säger jag till när ;o)
Idag har jag och finaste R haft en mamma-dotterdag med lite frukost på Ikea, sen har vi köpt doppressent och hunnit med att prata lite med Nina på Nice en härlig dag med andra ord.
Nåt mer har kommit idag den underbara kotteformen, hur underbar som helst så nu ska här provgjutas och försöka få till den för dessa stora gummiformarna är inte helt lätta att hantera alltid ;o)
Ha en riktigt härlig dag mina vänner!
Kramis/LenaS

24 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Å så fina donnor!!Å så fin ställe dom har fått under glas kupan. Hoppas allt är bra och att du haft en fin valborg. kram

Stina sa...

Åh, jag önskar att jag hade ork och tid till att gjuta lite. Men jag får väl pyssla på med mitt.;-) Kram Stina

hemma hos lilla mej sa...

WOW vilka fina donnor.vad mysiga dom ser ut där under glaskupan.Ja du är så himla duktig.Önskar dej en skön kväll vännen Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du är så duktig på och tillverka madonnor, jag är imponerad. Den här sista överst är helt underbar hon ser så snäll ut. Ska bli väldans kul och se kotten.
Ha det gott vännen
Kramar
AnnaMaria

Livet på Berget sa...

Så fina det blir!
Vad mysigt att få vara en hel dag med sin dotter, finns inget bättre!
Ha de gott!
Kram
/Sara

Jenny sa...

Hej Vännen!
Du gör Sveriges finaste madonnor du:)

Kommer säkert gå jättebra med kottarna oxå!


Önskar dig en trevlig vecka!

stoor kram!
Jenny

Anonym sa...

Du är världens kreaktivaste mamma, älskar dig!<3

Kramizzar Icca

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

hej låter som du haft en underbar dag.. men åhh va fina madonnisar ska beställa av dig sen... kramar sussie

Viola sa...

Det där låter spännande i mina öron...kotte formen, den ser jag fram emot att få se, kram

Inspiration i vitt sa...

men så mycket fint du gör Lena, underbara madonnor, så härligt med kreativa människor som du.
Nice är en av min favoritbutiker och Nina är en såå go tjej.
Kram på dig/Ingela.

En Doft Av Lavendel sa...

Ååå vilka läckra Donnor du gör, wow!!! Ser fram emot att få se kottarna ;)
Tandvärken är bra mycket bättre nu, så sköönt!!

Ha de gott Du goa bloggare!
Kramis

Marita sa...

Åhhh, den första madonnan du visar... underbar!! Den lilla som sitter ner....också underbar!! Jag måste helt enkelt ha en av varje!! Jag kommer till Örebro den 5 juni, kan jag komma förbi och köpa dem av dig då? Du är helt otroligt duktig på att göra dessa underbara madonnor!!!!
kram,Marita

emilias gömmor... sa...

Så fint det blir! Kottarna kommer också säkert att bli fina.

Kram Mimmi

nina/nice sa...

Tack snälla!!!
Åå, så fina de nya madonnorna är,
jag förstår att dom går åt som smör!
Spännande att se kottarna sen...
Ha det jättebra!
Kram Nina

rustik charm sa...

Hej Lena.

Du jag kom på att jag faktiskt har en glaskupa från Åhlens men jag har tänkt mig en lite mindre:)Fast det var ju jättefint så som du visar, med många under. Men då måste jag köpa fler av dig.

Ha en bra dag.
Kram Kristina

Huset vid ån sa...

Du är så kreativ o duktig, jag beundrar dig! Affärerna kommer att gå strålande....Vårkramar till dig! Therese

Sussi sa...

den översta madonnan var alldeles fantastisk!

Elzie sa...

Åh vad fin den översta var. Helt ljuvligt söt. Ska bli kul att se din kotte också sen.

Hoppas du har en fortsatt bra dag.
Kram Elzie

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Så fina madonnor du gör, den översta är extra fin.
Kram Sofia

Tina sa...

Hej vännen. Men vilka underbara madonnor!!! Jag blir ju helt lyrisk!!
Va mysigt med en mamma & dotter dag!!
Hoppas att du mår bra & att du får en underbar Onsdag!!
Varm kram Tina

Malin sa...

Underbara donnor :) så detaljrika och fina. Mysigt med en mor och dotter dag,


Kram Malin

Norregård sa...

Hej!!!
Så fina madonnor du gör!! Har aldrig provat på att gjuta, kanske vore något;o)

Kram Kram Malin

Huset vid ån sa...

Tack för titten vännen! Ha en bra dag! Kramis Therese

Amelie sa...

Tack för din kommentar hos mig!
Ja loppisarna är inte riktigt igång, men snart så! Tiden flyger fram nu!

Vilka underbara madonnor! Jag kan ha hur många som helst!
Ha en fortsatt skön kväll! Kram