13 november 2015

Pyssel, pyssel och pyssel




Jag är en ganska kreativ person, konstigt vore det annars då både mamma och pappa gärna har något för händerna, de har alltid haft intressen där de fått vara kreativa men inom helt skilda områden och nånstans där mellan har jag hamnat. Jag måste alltid ha något för händerna, har svårt att bara sitta rakt upp och ner, blir stressad av att bara låta tiden gå, har ju dessutom en del tid "över" när jag jobbar natt och att hålla igång är ju ett sätt att få tiden att gå och hålla mig vaken. Just nu stickar jag en del men också småpysslas det en del dels till julmarknaderna och dels hit hem, älskar att göra fina tags att sätta på julklapparna, jag har smått börjat med scrapbookingen igen osv och såklart har jag letat kul butiker i jakten på nytt material.

Vi har de stora kedjan på P med en massa kul pyssel men ibland vill man ha lite mer unika saker, och jag hittade denna butik på nätet som har en massa skojigheter, har ni sett dem innan? Eller är det jag som är lite efter? ;o) Man hittar också en massa kul tips och idéer till pyssel, sånt gillas här ;o)
Ha en fin dag min vän!
Kram/Lena

Inga kommentarer: