2 november 2015

Vackra golv




När man som jag jobbar natt, där jag jobbar blir det en del strötid på natten och jag älskar att surfa runt på nätet och leta inspiration, fyller mina i inspirationsmappar med bilder och länkar, ibland har jag tänkt att man borde göra fotoböcker av alla inspirationsbilder, vilka vackra, inspirerande böcker man skulle få va? Men det var inte det jag skulle skriva om, jag får alltid en enorm längtan ut, ut i skogen, hoppas i framtiden få den möjligheten att bo mitt ute i skogen eller i alla fall på landet. Vi är ju en stor familj och även när barnen flyttar hemifrån så vill jag att de ska få känna sig hemma även i ett annat hem, än det de växt upp i, det ska finnas plats för dem att komma, komma och stanna kvar över natten och då finns det så mycket roliga friggebodar, har ni tänkt på det?





 Och jag får något dockskåpsmamma-känsla över mig när jag ser dem, måste i tankarna inreda och hitta lösningar, här hittade jag några riktigt trevliga små stugor, de har också jättefina paneler till både golv, väggar och tak, i olika träslag och färger, jag är ju en sucker för vitt, vitt, vitt, vill ha ljust, tänk jag som verkligen avskytt vitt, nu inte vill vara utan, behöver verkligen ljus. Visst är grillplatsen också underbar, så mysigt att sitta där på kvällen, en vacker krispig kväll, när som helst på året.....
Ha en fin vecka min vän!
Kram/Lena

Inga kommentarer: