21 mars 2016

Bekväm




Tiden, vad är det med tiden, det känns som att den bara springer iväg, jag hinner inget längre typ, beror det på att jag jobbar natt, att jag jobbar varannan helg, i alla fall vill jag få så mycket tid över som möjligt, slippa lägga den på att shoppa tråksaker, känner ni igen detta? Har lite tankar på gång inför framtiden men vi får se vart det hamnar, kanske det blir lite andra prioriteringar av tiden  men nu gör jag det jag måste för att få några minuter här och där över till de viktigaste familjen. Vi jobbar alla oregelbundna tider olika helger osv de stunder alla får vara tillsammans är otroligt värdefulla. Något som jag tycker är öken att lägga tid på är förbrukningsvaror som rengöringsmedel, tvättmedel osv och beställer gärna sånt på nätet, har hittat ett ställe här som har det mesta av det jag behöver , bara att klicka hem, slippa åka runt till olika butiker för att köpa sånt, nu finns allt på samma ställe, det spar en himla massa tid, lycka. Kanske inte det billigaste att handla från dem men tiden är dyrare, hittar dessutom lite bra att ha saker mellan varven som jag inte tänkt på innan bl.a. detta kit med brandsläckare, brandfilt och förbandslåda som är himla bra att ha i bilen.
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Inga kommentarer: