6 juni 2016

Leksaker




Nu har jag inte längre något barn i lekålder men älskar leksaker och för snart tre veckor sen blev jag moster, min älskade syster och hennes goa sambo fick en liten Alfred, född i v. 34. Äntligen kan jag få köpa lite av de där underbara sakerna som finns i leksaksaffären igen. Ända sen mina stora barn var små har jag varit svag för Krabat, varje gång vi varit i Stockholm har det varit ett måste att gå in i butiken i Gamla stan och den butiken bara måste jag gå in i fortfarande när vi är i Gamla stan. De har mycket unika saker, mycket roliga saker, det blir mycket åååande där inne, snart ska jag och Moa upp till storstan och garanterat kommer vi hamna där inne och nu finns det en liten Alfred att köpa roligheter till, jag vet han är bara en liiiiiiiten bäbis än men jag kan börja handla i tid, tids nog växer han ikapp dessa underbara leksakerna, de blir vackra dekorationer på hans rum så länge. Sitter nu och kollar i deras web-butik och skriver en liten lista så jag vet vad vi ska kika lite extra på när vi är där om några veckor, annars kommer jag fastna där hela dagen ;o)

Ha en fin dag!
Kram/Lena

Inga kommentarer: