12 maj 2009

Har solen kommit för att stanna?


Sista veckan har solen visat sig på morgonen för att sen gå i moln och först visa sig sent på kvällen igen men idag känns det som om det kan bli sol. Ska skjutsa ner Icca till hennes prao-plats, Tessie (en underbar klädaffär mittemot Krämaren, på Drottninggatan, och näe jag får inte betalt för detta det är bästa kusinen som driver den butiken och just nu har de rea ;o), bara ett litet tips för er som bor i närheten av Örebro) och efter det så ska jag ta en lång härlig promenad i solen. Denna fina "silverbricken" fann jag för en tia på Myrorna häromdagen, ibland undrar jag hur de prissätter för ena veckan kan en sak kosta 50 kr för att när man kommer några dagar senare hitta en likadan för 20 kr...
Jaja jag hoppas ni alla får njuta av solen idag!
Kramis/LenaS

1 kommentar:

hemma hos lilla mej sa...

Vad härligt när man kan fynda.Ska lägga butikens namn på minnet.Brukar vara i Örebro då och då .Vilket fynd kul när man gör fynd.Ha en mysig tisdag kramiz ~~~~~RITA~~~~~~.