1 maj 2009

Underbara Maj är här....

Maj månad är här, kanske årets mest underbara månad? Både min mamma och styvmamma är födda i maj och fyller år nästa vecka så i em ska vi äta middag hos pappa och styvis för att fira henne och tyvärr bor mams 60 mil härifrån så vi får fira i sommar när vi åker upp ;o) Lillasyster kom igår , hon är ledig över helgen och hennes sambo bortrest så då passade hon på att komma hit några dagar, bästa lillasyster ;o)
Har pysslat lite hjärtan under veckan, köpte trähjärtan på Panduro som jag målade vita, klädde med lite notpapper och dekorerade lite ;o)

Några små loppisfynd vart det i tisdags på Myrorna, bla denna "guldram" som hamnade på hyllan i vardagsrummet, tror att jag låter den vara, eller i alla fall nu så får jag se sen om jag ångrar mig och "vitar" den också ;o)

Ha en fin första maj!

Kramis/LenaS

6 kommentarer:

Lauras gård sa...

Jag älskar också maj! Det är den härligaste månaden tycker jag. Det är såå skönt att vara ledig några dagar. Jag har en lång lista på saker som ska göras, men man får väl vara nöjd om hälften blir gjort. Kram Stina

hemma hos lilla mej sa...

Jag älskar oxå maj.Det är så mysigt månad.Min älsklings systrar fyller 3 maj,9maj 21-24 maj ska älsklingen och jag åka till Stockholm bo på hotell Bara få ro om varandra.24maj fyller hans stora syster,sedan31 maj mors-dag så bara massa mys att se fram emot.Ha en mysig 1 maj kramiz ~~~~~RITA~~~~.

Anne sa...

Maj är en härlig månad!
Då är våren igång på riktigt och sedan övergången till Juni då förommaren kommer, underbart!

Vad fin soffan blev, fräscht vit, jättesnyggt!

Hoppas du får en fin helg,
Kram Anne

Vita små hjärtan sa...

Fina hjärtan.. Älskar hjärtan! Kram

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja maj är väl en ljuvlig månad , jag har oxå ett födelsedagsbarn den här månaden !!
Vilka fina hjärtan du gjort , va duktig du är !
Ha en fin vecka nu !
Kraam !

Kerstin sa...

Hej Lena!

Ville bara tacka för att du deltog i min tävling, hann inte med det förra veckan, det var lite mycket just då... =)

Titta gärna in i butiken - hoppas du hittar något du tycker om! 10 % rabatt hela maj!!

Kramar! / Kerstin