9 maj 2009


Tänk som det kan bli, var på loppis på fm och gjorde några små fynd, visar dem i morgon och på em hade jag en tanke om ev grillning tillsammans med mina föräldrar i stugan då världens bästa styvmams fyller år, Grattis! Tyvärr kom ett minre kul besked, vårt underbara paradis ute i den härliga skogen ligger numera på ett kalhygge, det har bverkligen varit en underbart gammal härlig skog runt hela stugan, stugan har liksom legat i en glänta!!! Och eftersom de precis avverkat så var det så rörigt och koasigt där ute och lilla M vart lessen över hur det såg ut.....jaja vi fick en föraning om detta för ett par år sedan men inte trodde vi att de skulle komma så här sent på våren och spontant kände mina föräldrar att det nog letar ny stuga (fördelen med att hyra) men de har hyrt denna i säkert 15-16 år så det är klart att det känns trist med tanke på allt jobb de lagt ner osv. Men men trots att det inte var min födelsedag så fick jag en överraskning av lilla pappa, TACK!
Ha en fin kväll mina vänner, här blir det en lugn kväll, barnen + en kompis hyrde en film och sitter i vardagsrummet och har trevligt så lilla mamman kanske pysslar med nåt ;o)
Kramis/LenaS

Inga kommentarer: