16 maj 2015

Ljud och ljus....



Snart är det dags för studenten här, mitt tredje barn tar studenten, varannat år har vi haft en student nu, detta är tredje och nu blir det ett hopp innan det är dags igen och då väntar tre studenter ( kusin, dotter, kusin) varje år under en treårsperiod. När det är dags för studenten är det också festligheter på gång, att ha bra ljud och ljus på festen är väl nåt som hör till eller? Jag har alltid tänkt att detta är krångligt att få till som lilla jag på en privat fest men fann till min glädje nu att det inte behöver bli så komplicerat, att jag som privatperson kan hyra utrustning.



Till midsommar när vi är ganska många, typ den helgen när alla syskon, syskonbarn och såklart våra föräldrar träffas, tänk att detta blivit en sån tradition för vår familj, midsommar, då är det bara så att vi träffas alla ute vid sommarstugan, alla är glada och trivs ihop, vi dansar och har trevligt hela natten, att ha bra ljud med bra musik är a och o. Hittade en massa olika alternativ för både den som vill köpa sin utrustning eller hyra den här, vet att det är flera som planerar bröllop, kräftskivor, midsommarfester mm just nu ;o)
Ha en riktigt härlig dag!
Kram/Lena

Inga kommentarer: