28 maj 2015

Studentfixande

Champagne glas - 12186

Som ni vet, har ju skrivit om det tidigare så har vi snart en student här i familjen, mitt tredje barn tar studenten, bara ett kvar sen men det blir ett hopp nu. Detta blir tredje studenten inom en fyra årsperiod så det känns som om man börjar få lite rutin på detta nu. Men det är inte kul vare sig för barn eller familj/vänner som kommer och ska fira om alla dessa tre studentfester sett likadana ut, så det är en utmaning att varje gång ändra en del. Jag tycker det är kul med alla dessa allt finare engångsartiklar som dyker upp, de som är helt perfekta till fester som studenten där det kommer mycket folk och på lite olika tider beroende på om de har fler studenter.

Damastduk Svensk dekor - 49500

Jag är ju en typisk webshoppare som tycker om att sitta vid datorn och planera och bara klicka hem, blir så stressad när jag ska handla sådana saker i butiker, och här hittade jag en trevlig butik. Vi firar ju våra studenter ute vid vår sommarstuga som är rätt pitoresk men här fanns det en massa kul som nu ska höja partystämningen lite i alla fall, dottern vill inte ha allt så traditionellt utan vill ha sin prägel på sin student vilket jag tycker är så härligt.

Ha en härlig dag min vän!
Kram/Lena

Inga kommentarer: