7 september 2015

Höst på riktigt.....


Jag är som sagt en riktig höst-älskare, snart, bara sju nattpass och två kvällspass kvar att jobba, om två veckor är det äntligen dags för semester, det ska bli så skönt, så skönt att få bara vara, en dagstur till Ullared är inbokad och en sväng till Arlanda är de enda måstena under mina semesterveckor. Mina tre älskade döttrar ska åka till London, åh vad jag önskade att jag hade en syster när jag var barn, jag fick en men med 14 år mellan oss och långt avstånd är inte vår relation sådär nära som jag drömde om, är så glad att se hur tajta mina barn är, det finns nog inget som gör mig mer lycklig i själen än att se hur måna de är om varann..... Sonen bad att vi skulle hitta på något när systrarna åker och snäll som gan är föreslog han en tur till Ullared ;o) 
Ha en fin vecka min vän!
Kram/Lena

Inga kommentarer: