1 oktober 2015

Höst, lampor, mys

Romantika Vit/Guld 7-Armad

Åh jag har semester, lata härliga dagar med inga stora planer, bara få vara, göra det där roliga, få pyssla och fixa hemma, en massa mysig belysning tänds, åh vad jag älskart. Planerna inför julen är i full gång, skulle behöva ny belysning till balkongen och en ny belysning till ett fönster, vet inte om jag ska köpa något hängade eller en stake ;o) om allt går i lås ska jag vara ledig 2 1/2 vecka innan jul, vår jul börjar ju veckan innan första advent, då åker allt fram och tills dess vill jag ha allt klart så jag bara får piffa.

Industri Koppar Läslampa

I jakten på belysning hittade jag hit och trots att jag egentligen inte behöver byta ut några lampor fanns det många fina lampor, får nog sälja nån av de jag har nu och beställa någon ny, jag tröttnar ofta och åh vad kul det är att få köpa nåt nytt mellan varven eller bara byta ut, ha en lampa ett tag för att sedan byta ut den ett tag, jag tycker det är en skön känsla att få byta ut och rummet får en ny känsla. Har fått önskelista från ett par av barnen och de är i den ålder då de flyttat eller planerar att flytta och såg att det finns lampor på listorna, älskar när jag kan beställa hem det jag vill ha, jag är ingen irl-shoppare jag trivs bäst när jag får sitta hemma och klicka hem det jag vill ha, så smidigt ;o)

Ha en bra dag min vän!
Kram/Lena