11 oktober 2009

En tråkhelg får vi väl sammanfatta denna helg, eller en slappig helg kanske man också kan säga ;o) Inga roliga loppisfynd och ett misslyckat försök att piffa till förhängena till mina leksvikhyllor som ni ska få se....snart.....är inte riktigt klara ännu ;o)
Tjejerna och jag har i alla fall suttit och scrappat en del, skönt att få lite inspiration att göra det igen, har scrappat minimalt nu sista halvåret men nu känns det kul igen.
Tack för tips om butiker i Karlstad, jag hoppas vi kommer iväg men ni som bor i Karlstad är det Värmlandstrafik som trafikerar Karlstad-Arvika? Mina två stora tjejer ska nämligen dit och det verkar inte som att det går några bussar från Arvika på lördagar och då tror jag de inte åker upp, för meningen är att de skulle åka upp den 28/10 och hem 31/10, jaja vi får se hur vi löser det.
Tack också för boktips, ska se om jag får tag i Jeanne d arc livings julebok, den verkar inte finnas längre eller?
Ska vara med på en julmarknad i december så jag tror jag ska vara lite kreativ med saker till den en stund nu ;o)
Ha en fin vecka min vän!
Kramis/LenaS

14 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Vad gulligt du har det på din hylla....Önskar dig också en bra vecka vännen! Kramis Therese

Vita små hjärtan sa...

Fint du har...
Kul du ville vara med hos mig!
Kram på dig!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jo det är nog Värmlandstrafik, kolla på kollplatsen.com. Där hittar du alla busstider, det går ju tåg också den sträckan. Och julboken tror jag finns iår också, såg den i en nätbutik, nu minns jag inte vilken.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Lilla hjärtat sa...

Jag skulle också vilja ha den juleboken! Jag börjar längta lite smått till jul, det är ju så mysigt!
Ha en bra vecka
Kram A-K

Mitt hem är min borg sa...

Hej Lena!!

Så fint du har på din hylla..
Och den fina cykeln då.. Den är ju för gullig!!

Kram!!

Jenny sa...

Hej Lena!
Söta saker du har där på hyllan!

Ha en jättebra kommande vecka:)

Kramis Jenny

Livet på Berget sa...

Tråkhelger är ibland bra, på nått sätt är det då man vilar bäst. Man kanske inte får så mycket inspiration och energi men jag tror man laddar batterierna ialla fall. Så din tråkhelg kanske var en nyttohelg:). Kul att få se förhänget, är så impad av folk som kan/vill sy.
Må gott!
Kram
/Sara

Lauras gård sa...

Vilken söt kaffekanna! Kaffet smakade nog bättre förr då man blev serverad kokkaffe ur en sådan fin kanna och kanske sju sorters kakor till mummms... Mysigt att pyssla med baren. Du verkar vara en sådan rar mamma till dina barn! Önskar dig en fin vecka! Kram Stina

Inspiration i vitt sa...

ja ibland har man sånna tråkhelger men som tur är så är de inte så många. Din lilla cykel var ju bara sååå söt. Kram på dig/Ingela.

LillaFlisan sa...

Låter som en gansla skön helg trots allt!

scrappa är något jag tycker verkar jätteroligt.

Tyvärr har jag inte tålamodet så bloggen får vara min lilla scrapbok!

Ha en fin vecka!

Kram

Flisan

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Du får säga som Alfons farmor sa... Det är bra att ha lite tråkigt ibland, för då blir det ju roligare sedan!
FInt var det på hyllan iaf!
kram
Marie

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ibland är det inte fel med sådana helger heller!! Våran har varit väldigt intensiv!!

Kramelikram Millis ♥
Ha en fin vecka!!☺

Anki sa...

Finfint på din hylla! Den boken skulle jag oxå vilja ha, den borde ju finnas nånstans!
Julmarknad, vad kul! Var är det?
Ha en fin vecka!

Kramis Anki

Unknown sa...

Vackert på din hylla!! Ska bli skoj att få se vad du gjort med leksvikshyllorna för jag har en själv som bara står och ser ful ut för tillfället...hihi Kram Petra