30 juli 2012

Tredje veckan!

Är nu inne på tredje veckan av utbildningen och det har flytit på bra, har gjort det sk slutprovet för C (lastbil) så nu får vi vänta på provtid på vägverket om ca sex veckor. Denna vecka är det adr (farligt gods) som gäller och sen är det fyra veckor ykb (yrkesförarkompetensbevis som idag är ett måste för att få köra lastbil i yrkestrafik). Det blommar på balkongen mina Mårbackor är gigantiska men även de andra små arrangemangen trivs här ute och här ute tillbringar jag kvällarna ;o)
Ha en gin vecka min vän!
Kram/Lena

10 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Vad duktig du är med din utbildning måste vara svårt att köra lastbil?
Vad det blommar hos dig, den söta barncykeln med blommorna var underbar!
Lycka till med utbildningen!!
Kram Raina

Hannis sa...

ADR-utbildningen har jag också, den fixar du!
Det är ganska kul att lära sig det där med farligt gods.
Mycket som man inte tänker på i vanliga fall.

Så fint med blommorna på lilla cykeln!!

Håller tummarna för att du snart får en tid hos vägverket.

Kram Hannis

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det kommer att gå så bra med din utbildning för är så duktig och målmedveten! Vad det blommar hos dig och så charmigt med den gamla trehjulingen!

Önskar dig en fin ny vecka!
Kram,
Regina

Jenny sa...

Vad duktig du är som förverkligar en dröm och utbildar dig! Kan bara bli bra, det. Lycka till!

Kram,
Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag är imponerad, du kommer bli en toppenduktig förare. Jättefin pelargon, tror det är fördel och ha dom ute fast under tak, med allt regnande som varit.
Kramar
AnnaMaria

Nyanser av vitt sa...

Du är jätteduktig Lena. Och så fint du har det på balkongen.
Kram Agneta

Hanna sa...

fina bilder och vad duktig du är.
Lycka till.
Kram
Hanna

annika sa...

Heja på din tuffing! Jag skulle aldrig klara av det som du gör. Kanske skulle jag klara av blommorna:))

Kram

Meta sa...

Hej! det är inte illa att börja börja läsa till lastbilschaufför så där. Lycka till. Vilka fina pellisar du har,mina blir bara mindre och mindre för var dag av allt regnande.
Får nog göra som du ha dom inne.
Du är välkommen in till mig så får du se min koloni.
Kramar Meta

Anki sa...

En till här som är impad, det kommer att gå bra det där ska du se!
Härliga pellisar, å cykeln är vrålsnygg!

Ha det gott!
KRAM!