4 oktober 2015

Semestertid


Njuter av min semester, tänk vilken vacker höst vi har, tillbringar tid med de som ger mig energi, i fredags var jag, Molle och mellandottern till Nora, vackra underbara Nora, älskar att sitta på bryggan, äta min lunch och bara vara. Ser ni så stor Molle numera är, kommer ni ihåg när han kom till oss, han är min hjälte, mitt allt denna lilla sköra, modiga pojken <3 p="">


Vackra Nora-sjön, hittade några små ting som fick följa med hem, ska visa senare, såg något i Noras Diversehandels bodar i somras när vi var där, orkade inte gå in och fråga om priset och har sen dess grämt mig över det och kan ni ana hur lycklig jag blev när det fanns kvar nu och inte kostade många kronor, ska visa i ett senare inlägg ;o)



Och här sitter han prinsen min, promenadkompis och terapeut, så galen och så mycket upptåg han har för sig man har aldrig tråkigt ihop med honom, de är med och förgyller livet och min semester <3 p="">Ha en fin vecka min vän!
Kram/Lena

Inga kommentarer: