9 september 2016

Hösten är här, äntligen!




Jag är ingen januari-februari älskare men heller ingen juli älskare hösten och för den delen våren är underbara, december är också en massa mys. Men nu är hösten här och nu jobbar jag tre nätter sen checkar jag ut från jobbet och stället in autosvar på mailen till återkommer 21/10, så himla skönt med semester nu. Ett år som varit tufft, efter Borelian åker jag på förkylning på förkylning och jag som inte är den som kan vara stilla har fått vara det stundtals, blir helt däckad och tror jag ska dö, typ, så semester  är välkommet nu. Vi ska hälsa på min fina lillasyster som fick en liten son i maj, vi ska åka ner till Ullared ett par dagar, jag ska rida, efter 16 års uppehåll har jag börjat rida igen, ett intresse som jag nu delar med äldsta dottern. Jag rider lektion en gång i veckan och nån gång i månaden blir det en turridnings-tur också. Jag ska ut och vandra på Bergslagsleden tillsammans med pappa och ja jag har en lista på må-bra-saker att hinna på semestern.
Ha en finfin helg min vän!
Kram/Lena

1 kommentar:

susanne sa...

Låter som underbara semesterplaner tycker jag! SKön ledighet!/Susanne