10 juli 2015

Fredag igen ;o)


Fredag igen känns det som, jag har en jobbnatt kvar sen har jag avverkat min monstervecka, jobbar tre nätter, ledig två och jobbar tre, är inte riktigt människa under denna veckan men efter sommaren blir det lite schemaändringar vilket blir bra, som det är nu jobbar jag 85% på 16 dygn, sen har jag bara en mötestur och en natt på 12 dygn, såklart skönt med så mycket ledig dessa 12 dygn men de där 16 dygnen innan tar musten ur en ;o) jaja nog om det efter sommaren blir det lite annat ;o)


Har inte haft motivation att måla på länge, undvikit att köpa sånt jag varit tvungen att måla men nu var jag "tvungen" att fixa de där tingen jag hade en vision om och åh vad kul det plötsligt var, en massa inspiration kom farandes så nu har jag lite fler projekt på G ;o) 
Ha en fin helg min vän!
Kram/Lena

1 kommentar:

Rosa i huset i vitt sa...

kikar in och önskar dig en fin helg
kram Rosa