17 juli 2015

Lite golvfunderingar

Laminatgolv Arena Standard Nordisk Ask, 2-stav




Precis som med tapeter så lyfter rätt golv ett rum rejält, jag vill gärna se en kontrast mellan väggar och golv, gärna ganska stora kontraster, det speglar nog mig som person rätt mycket ;o) sen har man olika förutsättningar vissa vill ha naturgolv och har man eget hus så är man nog mer villig att lägga mycket pengar på golv, för mig som bor i en hyresrätt får man tänka till lite att det ska vara enkelt att ta bort när man en dag flyttar, i en hyresrätt vill i alla fall jag inte lägga en förmögenhet.


Laminatgolv BerryAlloc Stone Skiffer




Sitter nu och tittar efter golv till min så tråkiga hall, den är sex meter lång och 1.20 bred typ, den är inte kul, tror att ett fint golv kan piffa till den, funderar på ett gråbetsat laminat golv men precis innanför ytterdörren kanske typ en meter ha laminatgolv som ser ut som klinkersplattor, vad tror ni om det? Vill ha rätt mörkt grå "klinkerslaminat" och sen ett ljust grått eklaminat, vad tror ni om det? Jag är ju en sucker för att kunna sitta på nätet, att i lugn och ro titta i en bra webbutik med stort sortiment för att kunna planera, har en viss förmåga att känna en viss stress i irl. butikerna, har hittat denna butik som har ett brett sortiment avmassor av golv, kakel, tapeter mm


Ha en fin helg min vän!
Kram/Lena

Inga kommentarer: