8 juni 2015

Fönster

utbytesbage

Miljö och energi går hand i hand, när jag hörde ordet pvc i samband med fönsterbyten var första tanken att det kan inte vara miljövänligt men där hade jag väldans fel, det finns ett företag som sysslar med hela renoveringssysyem för lite sämre fönster som jag har. Här behövs fönstren bytas ut, de flagar och träet är dåligt, sånt som kan ta galet med tid, då känns det rätt skönt att läsa om ett företag som fixar allt, med miljövänliga fönster, som inte läcker ut värmen men som inte heller viner som om det vore snöstorm ute var gång det är oväder, de har egna montörer som fixar fönsterbytena snabbt.
totalbage
För mig som blir galen av att ha oordning och rörigt låter det himla bra, jag kan få smått panik av att måla om en möbel här hemma, bara tanken på att lägga ut täckpapp, se färgburkar osv gör att jag drar mig för att måla fast när jag väl är igång älskar jag att se förändringarna ;o). När ett företag erbjuder allt från start till mål när något jag gillar, när montörerna som kommer kan sin sak och löser sina uppgifter snabbt, att sen ha fönster med lååååååång livstid och som inte behöver en massa underhåll är inte heller fel ;o)
Ha en fin dag min vän!
Kram/Lena

Inga kommentarer: