2 juni 2015

Körkort

CONTINENTAL PREMIUM CONT 2 #

Nu har halva barnaskaran fått sina körkort, sonen blev klar för en dryg månad sen och som kille längtar han mer efter en egen bil än äldsta dottern gjorde när hon var klar. Han vill ha en Volvo, då han kört det både på körskolan och hemma (har kört andra bilar också men det är Volvo han fastnat för), men som ung kille vill han "hotta" till bilen lite, en Volvo kan se ganska tråkig ut och just snygga fälgar gör ganska mycket på en bil oavsett märke, vet ni att i min ungdom var Volvo, lastbilar, utställningar osv en ganska stor del av mitt liv, bodde i ett litet brukssamhälle där det var det stora liksom ;o) så jag hajar fortfarande till när jag ser en Volvo och ofta är det fälgar/däck som gör så mycket.
 DEZENT TD DARK
 Just nu har det lagts en del tid på att kolla upp detta och vi har hittat en del snyggt här
Sen efter att jag tog mitt CE-kort (lastbil+släp)  har det i alla fall för mig, gjort att jag att upp ögonen mer för vikten av bra däck på bilen, jag har inte kört på blankslitna däck eller så innan heller men utbildningen gav mig lite nya infallsvinklar om mycket när det gäller bilen, säkerhet och miljö, så oavsett årstid, tänk på hur däcken ser ut på era fordon, här kan man hitta bra däck till bra priser.

Ha en fin dag min vän!
Kram/Lena

Inga kommentarer: