25 maj 2009

Ny vecka

...en vecka som börjar med storstädning här hemma ;o), har sett att de inneboende små dammråttorna på några dolda ställen så då räcker det inte med att man dammsuger var och varannan dag utan ja ni vet, damma, torka osv är det som gäller nu. Mina köksstolar är nästan klara, ska bara klä sitsarna så om nån dag kommer ni kunna se dem här inne. Idag tänker jag visa bilder från hela mitt vardagsrum, innan har ni bara fått se delar och jag tycker det är svårt att fota bra inomhus så ni får hålla tillgodo med dessa bilderna.
Skrynkelfritt det finns inte här hemma för sofforna används flitigt och då handlar det om att sitt-ligga skönt inte om att hålla mammas soffor skrynkelfria ;o)
Här ser ni spetstygsdraperiet som delar av vardagsrummet, där bakom finns våra svarta möbler, vår scrap/hobby hörna men hör här, efter nytt tänkande av vännen Sussi och bollande med Ronja så åker nu de svart möblerna åt fanders också ;o) I hörnet ser ni också mitt burspråksvitrinskåp och där var det tänkt att jag skulle ha haft ett halvmåne bord men nu är jag glad att jag inte hann få fatt i ett för då hade det ju blivit lite problem att få in mitt vackra fina skåp, som fick vitrinskåpets plats ;o)

Och här ser ni Tv-skåpet och mitt vackra skåp....

Ha en fin vecka mina vänner och så hoppas vi på en solig, härlig pingsthelg....

Kramis/LenaS

Inga kommentarer: