20 maj 2015

Agility

3018-009 Kombikon paket nr. 1

Våra två små fyrbenta behöver stimulation, i alla fall vår papillon Oddie, han blir lätt uttråkad. Lite kul var att jag surfade runt lite, funderar på en basketkorg, att det kan vara ett bra komplement till min övriga träning, jag har ju konstant värk i kroppen men idag jobbar jag heltid, har lärt mig att hitta min sätt att orka med den. Träning har varit en viktig del, jag vill ha varierad träning, tror att det är det som ger mest, kan inte tänka mig att bara träna på ett och samma sätt är bra, hela kroppen måste få jobba. Så nu har jag funderat på att köpa tennisraketar och jaga med familjen till tennisplanen och en basketkorg, det är rörelser som jag aldrig får tränade på gymmet.

31010 Baskettavla Bronx Streetball set

 Hittade hit när jag letade och när jag satt och kikade runt på denna sidan hittade jag ett träningsset som jag genast tänkte skulle kunna passa till vår Oddie, detta setet ger ju hur många möjligheter som helst till träning för honom och även för vår andra klumpiga lilla Molle. De hade en massa kul detta företag, både för privatpersoner och föreningar/företag, får nog bli både träningskit till hundarna och en basketkorg när vi kommit överens om vart vi ska sätta det ;o)

Ha en fin dag min vän!
Kram/Lena

1 kommentar:

Hanna sa...

Ha en bra kväll
Hanna