4 maj 2015

Luftkonditionering

Daikin Caldo X

Våren är här, helt underbart men efter våren kommer sommaren och jag är verkligen ingen sommarälskare, jag får smått panik när det blir varmt, så där hemskt varmt det blev förra sommaren, minns ni? De där veckorna när det knappt gick att röra sig? Jag minns, jag jobbade då, natt, på jobbet låg det på 35-38 grader inomhus på natten och för att inte tala om hur det var att försöka sova på dagarna....egentligen är jag rätt frusen av mig men när det blir så varmt då är det bara obehagligt. Jag har valt att jobba hela denna sommar, ska ha semester i höst, men i och med att jag jobbar natt blir det en del ledighet ändå och jag känner att jag inte vill uppleva det jag gjorde förra sommaren så nu vill jag vara ute i god tid och skaffa luftkonditionering, hittade ett företag, här som levererar luftvärmepumpar/luftkonditionering.

Daikin Origo

Tänk att kunna sova gott när man kommer hem efter att ha jobbat natt? Att orka uthärda värmen på nätterna på jobbet bättre när man är utsövd? Att kanske orka njuta lite mer av solen de dagar man är ledig? Men även när man behöver mer värme så finns den möjligheten, kan det bli så mycket bättre!
Ha en fin dag!
Kram/Lena

Inga kommentarer: