22 maj 2015

Lite mer kök


Köket, det rum jag tillbringar mest tid, tidigare hade jag nog sagt sovrummet men eftersom jag nu jobbar natt så totalt sett tillbringar jag nog mest tid här och efter omtapetseringen älskar jag verkligen att vara här, laga mat är inte min starka sida, tycker inte alls det är kul men köket blir också en umgängseplats, jag och mellandottern sitter gärna här, småpratar och nu lite tantvarning stickar (ska visa lite av vad jag gjort i ett senare inlägg)



Och en bur, undrar hur många burar jag har, tänk så olika man kan se på dem, någon sa att dessa burar ger en romantisk känsla medan nån annan tyckte de ger en känsla av instängdhet/fängelse....jag kan nog se bägge delarna tror jag ;o)



Och mina muggar från Chilli, känner mig rätt lurad där, förra våren sprang jag på detta så vackra porslin, ville ha en komplett servis med 12 av varje, fick inte ihop det och varuhuset sa att det skulle komma in mer vilket det inte gjorde så nu står jag med ojämt antal och utan vissa delar, lite surt men jag älskar de jag har....
Ha en fin helg min vän!
Kram/Lena

Inga kommentarer: