12 januari 2011

Feber, ont och migrän....

...ett riktigt gnällinlägg, har bott i sängen och på soffan de sista dagarna i morse var jag tvungen iväg på ett viktigt möte i övrigt händer inte mycket här igår lyckades jag känna av migränen vilket leder till panik för när de väl sätter sig kan jag varken prata eller läsa och det brukar ta nån vecka innan jag är helt återställd igen men det vände igår efter några timmars sömn på fm men febern är kvar och idag har även hosta och halsont tillkommit, attans jag som har ytterligare ett möte i morgon fm.......
Köpte mig en bukett tulpaner igår (var ju tvungen att åka och handla allt måste flyta på även när jag är sjuk, önskar ibland att jag hade nån att luta mig mot mellan varven), det fick bli rosa för de hade inga ljusare och nu får det bli tulpaner var vecka tills man kan plocka vårblommor ;o)

Ha det gott min vän, ska besöka dig när jag har ork att sitta här längre stunder igen.....

Kram/Lena

21 kommentarer:

irma´s uthus sa...

Vilka underbara saker du gör! Hoppas du snart blir bättre, migrän är ju ett elände! Irene

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vet hur du mår, vi har nog haft liknande baciller. Migrän har jag också, du skulle ju skaffa dig medicin för det. Finns jättebra piller nu, hemskt och bli däckad så länge. Var rädd om dig nu, nu är det vila som gäller.
Krya på dig och stor kram
AnnaMaria

Hannis sa...

Stackars, stackars dig!
Hoppas att du kryar på dig nu och får bli frisk!

Kram Hannis

STENLYCKA sa...

En krya-på-dig-KRAM!!!!
Njut av dina tulpaner!!!
Raina

Plupps krypin sa...

En krya-på-dig-hälsning.
Yvonne

Unknown sa...

Är det ett släktdrag det där med tulpaner varje vecka från trettondagen till påsk?
Njut av dem!
Krya på dig!!
// Ingemar

Photo by Maria sa...

Krya på dig från en annan sjukling..

Kram Mia

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Oooo....
Så tråkigt & vara sjuk..
Krya på dig vännen
Kramisar'
Sus

Ewa sa...

Stackare, hoppas du snart kryar på dej!
Va i dina trakter förra veckan...då va jag en snabbis till Min Skattkammare o hämtade en sak jag beställt ( o så blev de lite mer förstås, hihi..)så myyysigt där !
Kryapådejkramar från
Ewa

Husprojekt Drömhus sa...

krya på dig!! hoppas du blir bättre snart, tulpaner är bra meducin :) kram Tiina

Skogslyckan sa...

Din stackare, hoppas du rättar dig till snabbt! Min man har migrän och jag vet hur dålig han blir. Visst skall vi frossa i tulpaner....
Kram Pia

Vita små hjärtan sa...

Stackars liten.....
Rosa Tulpaner är ju vårigt och fint...
Krya på Dig.
Kram Agnetha

Unknown sa...

Inte roligt att ha vissa måsten när man inte är frisk. Hoppas verkligen det inte blir långrandigt utan att du snart är piggelin igen.
Många krya-på-dig-kramar, Ing-Britt

Anki sa...

Stackare...vila dig nu så mycket du kan, så du kryar på dig snart!

Kram kram!

Vita Falkens Lantliv sa...

Ja jag vet precis hur du mår:( Inte något kul alls!

Krya på dig allt vad du kan!!!!!!!

Kram Susanne

Lantligt i smultronbacken sa...

Hualigen, det där med migrän är inte att leka med. Har själv haft det.

Jag köpte vita tulpaner idag ja. Så fint med lite annat än julblommor.
Tänk när vi bara kan gå ut i trädgården och plocka oss en härlig bukett med färska blommor. Längtar!

Kram Teres

Outi sa...

Vill skicka dig massor av positiv energi som kan mota bort allt sjukdomselände som du har drabbats av.

Krya på dig!
Kram, Outi

Nellie sa...

Ja det är sällan man får hantera en sak i taget...Var rädd om dig och hoppas att du snart mår bättre igen! Jag skickar en kryapådig-kram fr säkert avstånd! Nellie

ängeln i vitt sa...

Krya-på-dig och var rädd om dig vännen.

Kraaam Carina

Viola sa...

Det där låter ju inget vidare, sänder upp en stor krya på dig kram VIOLA

Lilla Lycksta sa...

Härligt med rosa Tullpaner. Krya på dig och var rädd om dig.
Kram Camilla