10 januari 2011

Influensa?


Undrans om det är vår tur nu? Vaknade i morse med feber och ont, ondare på ett annat sätt än normalt överallt i kroppen, idag blir det inte många knop gjorda här hemma ;o) Körde iväg ett par av barnen till resp skolor och sen hem till sängen igen och sov ytterligare några timmar, sen for jag ut till Nina och Josefine på Nice och hämtade mitt nummer av Magasinet, det första på svenska så nu återgår jag till soffan igen ;o)
Önskar dig min vän en finfin vecka!
Kram/Lena

23 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Nä har du också åkt på skiten:(
Stackare, krya nu på dig!

KRAM Susanne

Hanna sa...

Krya på dig.
kram
Hanna

Unknown sa...

Usch va tråkigt. Du får krypa ner under en filt med något varmt att dricka och bara njuta av ditt nya magasin så hoppas vi det är bättre imorn.
Krya på dig, kram Ing-Britt

Det Vita Drömhuset sa...

Idag damp den fina madonnan ner i brevlådan! Tack! Den är underbar! :)
Krya på dig!

Kram Åse

Vitt hus med svarta knutar sa...

Kikar in och levererar en riktigt stor krya-på-dig-kram.
Regina

hemma hos lilla mej sa...

Men vad tråkigt att du är sjuk.Inte alls skoj att vara sjuk.Tur du orkade fixa lite mysig lektyr att inspireras av.Härligt att det har kommit på svenska.Ha en fin kväll sänder en stor varm kryapå dej Kram Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Usch och fy, hoppas inte du åkt på samma som jag har. Är sjukskriven nu, får inte jobba riktigt än pga att jag har patienter. Håller tummarna att du blir bättre fort.
Krya på dig
Varm kram
AnnaMaria

Anonym sa...

Rigtig god bedring til dig.Håber du snart er frisk igen.Kram Else

Med en doft av lavendel sa...

hej
krya på dej kramar från mej
kram annika

Marita sa...

Din stackare!! Här är det också sjukstuga...men jag har nog inte influensan, tror det "bara" är en förkylning med snuva och feber....ser ut som Rudolf med röda mulen!! ;-D
Hoppas vi piggar på oss riktigt fort!
kram, Marita

Else´s Bod sa...

ÅÅ Äntligen!!! Måste ja in till tobaksaffären i morgon!!! Hoppas du kryar på dig!!
Kram Lisa

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Lena!
Men vad trist.Tur att du har din nya fina tidning att läsa.
Här är det också förkylning,alla är lite hängiga.
Ha en fin vecka och krya på dej.
Kram Anette

Anonym sa...

Åh din stackare.. krya på dig!
Vad härligt med ett nummer på svenska. jag förstår nämligen ingenting när jag försöker läsa danska, hihi:)
Kramar Linda

mamma lycklig sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
mamma lycklig sa...

Stackars liten. Hoppas att du blir frisk snart.
Har lite svårt med stavningen därav den borttagna kommentaren.
Kram Nettan

Skogslyckan sa...

Krya på dig Lena, tänkte visa de små madonnorna jag köpte av dig idag.
Kram Pia

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Aj,ajaj Hoppas du känner dig bättre idag...
Kram
Marie

Nyanser av vitt sa...

Hoppas det går över...igår fick jag en avi om att hämta ett paket. Måste ju vara mina madonnor :O)
Kramis och krya på dig

Behindabluedoor sa...

Hei..
Gleder meg til magasinet kommer til Norge:))
Ny inspirasjon etter julen trengs!

God Bedring til deg.
Klemmer:)

Madame Morell sa...

Krya på dig Lena!!
Kram Jessika

Lotta sa...

Skickar en krya på dig kram!
Ps: är så nöjd med min madonna!
Lotta

Vita hjärtan sa...

Åh, den måste jag också köpa! Nog för att det gått bättre och bättre att läsa på danska, men det ska bli skönt ändå att läsa den på svenska :)

Stor krya-på-dig kraaaam!
Annemari

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Bästa Lena,
krya på dig med gumman! När man har annat besvär och sedan blir sjuk då är det inte nådigt lätt! Ja, min början av året startade inte så bra. Det här är vad jag inte behövde. Nu är det andra gången, för lite mer än ett år sedan skedde första olyckan. Är fortfarande mörbultad och har besvär sen tidigare, så det går inte fort nu kan jag ju säga. Det är bara bita ihop! Har första upplagan kommit!!! Då måste jag ordna tidningen, så har jag nåt att lusläsa när man ligger på soffan och vilar :) Bästa sällskapet!! Ta hand om dig min gulliga vän!

Krya på dig kramisar av Massor!
Elin.