19 april 2010

Tack alla ni för de fina orden ni skrev i förra inlägget, det blev en fin, ljus cermoni, så skönt att hon äntligen kommit i jord.


Sista veckan har jag gjort lite småfynd när jag varit på mina smårundor, denna blev jag lite extra glad för, har några runda innan men har inte sett nån oval innan ;o)

En gammal nagg har också fått flyttat hit, tycker så mycket om den, har en nagg innan men denna gillar jag mer ;o)
Jag har haft en underbar helg, med trevligt umgänge, små utflykter, bla till några loppisar, inte så många fynd men trevligt hade vi ;o)
På lördag ska jag ha lite öppet hus här, har ju skrivit om det innan och jag är så glad att några redan anmält er, alla är så välkomna och mer info hittar ni här
Jag hoppas ni alla får en underbar vecka!
Kramis/LenaS

21 kommentarer:

Tina sa...

Hej vännen!!
Jag beklagar sorgen. Jag läste ditt förra inlägg oxå. Va skönt att hon kommit i vila.
Va kul att du ska ha öppet hus & hade jag kunnat & bott nämre hade jag definitift hälsat på.
Önskar dig en fin Måndag!!
Varm kram Tina

Roses & Angels sa...

Hej! Beklagar sorgen! Läste föregående inlägg. Fina fynd du gjort vännen! Ha en fin måndag, Kram

sylvia sa...

hei på deg.
godt det er over,å livet kan på en måte gå vidre,sorgen vil nok alltid være der,en må lære seg å leve med den.
så fine loppis funn da,rammene var nydelig.
ønsker deg en herlig dag.
klem fra sylvia

Photo by Maria sa...

Vilken fin nagg, förstår att du tycker om den..

Ha nu en bra dag..

Kram Mia

Unknown sa...

Förstår att det känns bra nu när du har en fin plats att besöka.

Hade så gärna kommit på ditt öppna hus :-)

Kram Maud

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Skönt att du haft en fin helg..
Vore kul & komma...
Men är ju en bit att köra..
Ha en riktigt härlig vecka
Kramisar
Sus

Jenny sa...

Hej Vännen!
Kikar in för att önska dig en trevlig vecka!

stor kram!
Jenny

Roses & Angels sa...

Tack Lena! Kunde inte låta bli att göra baby kort hihi. Ha en fin dag kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så spännande med öppet hus hemma hos dig, dina madonnor är populära. Jättefin pigg som var oval, och naggen var ett fynd också. Jag var på loppis i lördags, blev en låda och en lykta.
Ha en fin em och kväll
Stor kram
AnnaMaria

Millygarden sa...

Fina fynd, tur vi inte var på samma loppis för då hade vi varit ute efter samma saker Fniss!

Kram Marina

Inspiration i vitt sa...

vilka jättefina saker hos dig Lena, du får till det du.
Kram på dig/Ingela.

Tvärslå sa...

Hejs
Jag tycker det ser ut som en ullkam det som du satt korten i men är lite osäker.
Jag har suttit och varit liiiite småsugen på att hälsa på till helgen jag med :)
Kanske så att jag inte kan låta bli att dyka upp :)

Unknown sa...

Beklagar sorgen min vän! Kram

Marita sa...

Vilken underbart fin brödnagg. Jag har en liknade fast den har ett trähandtag, en gammal vacker sak! Jag är så svag för gamla fina bruksföremål så den får stå framme på hyllan i köket!
kram, Marita

Hanna sa...

Jätte fin nagg.
Ha en bra vecka.
Kram
Hanna

Norregård sa...

Hej!!!
Läste om din mormor, visst är det sorgligt när de lämnar oss....Min farmor gick bort två dagar före julafton...så jag vet hur jobbigt det är. Vi får kämpa på vi som är kvar!!!

Tack för dina kommentarer hos mig;o)
Stytrkekramar till Dig!!! Malin

Livet på Berget sa...

Hej
Så trevliga fynd!
Lycka till på öppet hus!
kram
/Sara

Inka sa...

Hej, vännen!

Vad trevligt att det blev en stilla och fin ceremoni.

Vilken underbar nagg du hittat. Har aldrig sett någon sådan förut.

Hoppas det blir fullt hus hos dig och att du säljer massor. Skulle gärna komma, men det är ju en bit att åka.

kram på dig


Inka

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det är så tråkigt när man mister någon som man håller av så mycket. Saknaden är enorm. Men jag tror också att man kommer att ses igen, på något sätt... Och sen är de ju med oss i alla fall i tankar osv.

härliga fynd du har gjort också!

Och lilla madonnan är sååå söt!

Kram
Marie

Huset vid ån sa...

Hej vännen! Jag vet att du saknar din mormor, men hon sitter nog på ett moln o vakar över dig....och nån gång ses ni igen! Jättefina o charmiga saker du köpt! Lycka till på lördag! Kramis Therese

Malin sa...

Så fina ord du skrev i inlägget innan om din Mormor. Jag blir så rörd och förstår hur det känns. Själv står jag jätte nära min farmor och farmar och mormor . Dem är något av det bästa som finns.

Kramar Malin