Känns som om jag befinner mig lite i ett mellanläge, jag har visat det mesta i hemmet som det ser ut nu, har ju haft en massa planer och Os rum skulle ha målats men så tog vi beslutet att jag och lilla M ska byta rum och då blir det tre rum som ska målas i ett svep och då behöver det passa ihop med ledigheter, skola/jobb så lagom till sportlovet räknar jag med att det projektet ska vara i hamn. Inspirationen att göra nåt finns men viljan att göra det innan vi är klara med målandet och rumsbytena. Pysselhörnan har gått genom lite förändringar men på golvet har lilla M byggt upp en gigantisk värld av sina Sylvanian, det kan jag visa bild på ;o) Både hon och jag är sjuka igen, blir så less på detta och VC säger att det "bara" är virus, de har tagit så mycket tester sista halvåret pga att jag får feber så ofta, men det finns ingen förklaring, jag och fina Agnetha skulle vara ut till Tyssligenmöbler men nu vete katten om det blir av. Så vi ligger på golvet och leker med dessa figurer, tänk att få bo i nåt av de viktorianska vackra gamla husen de bor i ;o) Om det är nån av er som har barn eller barnbarn som leker med Sylvanian så kan jag tipsa om att BR har 70 % rabatt på det mesta i den serien nu, så här har väl lilla Ms samling fördubblats de sista dagarna, ibland är det tur att man är lite sladdis för även storasyster är svag för lillasyster och igår offrade sig tom tonåringarna och var med henne och lekte, vad jag älskar dessa stunderna när de gör nåt tillsammans. Det var som R sa till lilla M att jag är ju egentligen för stor för att leka, den förmågan tappar man när man blir vuxen och visst är det så, barnasinnet kan man ha kvar men lekandet försvinner.....
Näe nu har jag svamlat klart, inget jättespännande inlägg och ni som undrar så är skutan i stort sett på rätt köl igen lutar lite gör den alltid men i det stora hela så har jag åter kontrollen ;o)
Ha en fin dag min vän!
Kram/Lena
Kram/Lena


