4 mars 2011

Busiga tjejer

Jag fyllde ju år för ett par veckor sen och några dagar innan så var vi ut till köpcentrat när R knuffade in mig på bästaste Nice för jag skulle minsann få välja en födelsedagspresent vilket jag absolut inte räknat med och jag visste inte alls vad jag skulle välja men jag fastnade för denna så underbara knoppbrädan från Miljögården, den sitter nu på väggen i mitt nya sovrum ;o)

I måndags när jag var som sjukast så ringde V hem och sa att hon inte mådde helt 100 så hon tänkte gå hem från skolan tror det fanns en liten mamma-oro. I alla fall så har hon börjat dela ut reklam och det ger ca 100 kr/v och i januari hann hon bara jobba en gång så det var ingen stor lön denna månad men hon stannade på väg hem och köpte denna underbara brickan. Jag orkade knappt öppna ögonen när hon kom in så vi hjälptes åt att öppna den, så fin, längtar tills jag kan lägga min tidning/bok och en temugg och ta med den ut på balkongen när jag sitter där.
Tack mina fina tjejer för de fina födelsedagspresenterna!
Har ni sett vilken fin banner R återigen fixat till mig?!
Ha en fin helg min vän!
Kram/Lena

31 kommentarer:

Ord & Känsla sa...

Vilka underbara presenter, jättefina!
Sånt gör en såå glad:)

Vad fin din header blev!
Ha en fin kväll!
Kram Helena

Mitt Vita Björkebo sa...

Å så fina..både hängaren och brickan...
ja visst blir man varm i <3 av gåvor=).
Å vilken fin header du fått....
Såg sådär gammaldags varm och vacker ut!!
Ja nu har jag insett att det e lördag först i morgon ;)).
Ha en skön fortsatt fredagskväll....
Här målas det vägg för fulla muggar ;)

Kram ANNA

Elin sa...

Hej!
Jätte fin hängare du köpt. Brickan var helt underbar vacker.

Ha en fin dag!
Kram Elin

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fina presenter!! Klart man blir varm i sitt hjärta när dom tänker lite extra på en:) Det var som min son sa häromdagen: Han hade varit i skolan hela dagen och jag jobbade kväll= vi hade inte sett varann förrän jag kom hem vid 22 tiden. Han kom med utsträckta armar och sa: Åh mamma, heeej dig har jag ju inte sett på hela dagen! Så fick jag en kram, så gott att få av en 15 åring;)

Ha en fin kväll!
Kram Susanne

Unknown sa...

Vilka fina presenter du har fått och även den nya headern var fin.
Man blir allt varm i hela kroppen när man känner lite extra av den där annars så självklara familjekärleken.
Önskar dig en skön helg och hoppas du är pigg igen.
Kram Ing-Britt

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen....
Ja de är bra goa de där barnen....
Läcker Header!!!!!
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Lilla Lycksta sa...

Vilken charmig krokbräda och bricka du fick i present. Vilken fin och omtänksam dotter du har. Krya på dig och ha en fin helg. Var rädd om dig.

Kram Camilla

Anneli Wahlstedt sa...

Hej vännen !

Grattis i efterskott !! Vad rara nära Du har som tänker på Dig, härligt ! Hoppas Du har en fin helg och det börjar verkligen kännas lite lite som vår :-)


Kramis, Anneli

annika sa...

Fina barn du har. Härligt med såna överraskningar.

Lena...nu ska vi se fram mot Danmarksresan.

Kram

Mitt hvite hus sa...

Så snill hun er.. brikken var aldeles nydelig..

da bli mor glad =)

klemmer

Unknown sa...

Ja, du har en härlig klan!
Som från ingenstans kom jag på att om du idag på din loppisrunda inte hittar någon fin fuskpäls till utlottningen skulle du kunna lotta ut en fuskspelare!=
Fin helg önksar jeg er.
PS Hoppas att R kom hem med Taxi lyckligt och väl i natt?!

Kram

/Ingemar

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så goa snälla döttrar du har, dom har bra koll på vad mamma gillar också. Supersnygg header, läckert med färgen.
Solig lördagskram
AnnaMaria

Nyanser av vitt sa...

Åh vad gulliga de är men jag har ju träffat dem så jag vet vilka rara tjejer du har.
Sköt om dig Lena
Kram Agneta

mamma lycklig sa...

Visst är det underbart med ungar.
Du är alltid välkommen till Stora Mellösa,
det finns inte bara morötter här.
Kram Nettan

Anonym sa...

Vilka underbara barn du har!! Verkligen fina presenter! Krya på dig & Ha en fin helg! kram Maria

Monika sa...

Så gulligt av dem! :o)

Jättefina presenter!

Jag har inhandlat såna knoppbrädor för en tid sedan. Ska hänga min samling av aftonväskor på dom. Men än har jag inte hittat "rätt plats" att spika upp dem. Hoppas du kryar på dej snabbt.

Mys & Må så gott!

Kram

Monika

Millygarden sa...

Förstår att du fastnade för den vackra knoppbrädan och brickan är jättefin den med!


Han en fin Lördag!
Kram Marina

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej

Vad kul att få köpa nått men kan förstå känsslan...
Hoppas att ni mår bättre.
Ha en fin lördag och helg.

Kram Sirpa

Skogslyckan sa...

Vilka fina presenter, och headern är ju kanonsnygg! Ser riktigt härligt gammaldags ut!
Ha en fortsatt fin helg!
Kram Pia

Ljusa vardag sa...

Jättefin klädhängare från Miljögården! De har ju såå mycket fint! Riktigt schysst banner mr R har fixat åt dig! Ha en fin lördagskväll! Mvh Anna

Husprojekt Drömhus sa...

Vilka gulliga döttrar du har! Knoppbrädan & brickan var ju underbara!

Kram & ha en fortsatt fin söndag!
Tiina

Hanna sa...

Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
Ha en fortsatt bra söndag.
Kram
Hanna

Anki sa...

Mmmm vilka gulliga ungar du har...jättefina presenter! En sån fin knoppbräda är jag oxå ute efter, ska nog ta mig in till Örebro en sväng!
Hoppas du känner dig bättre nu och att du får en fin dag!

Kram kram!

Krillas Krusiduller sa...

Åh vilken fin bricka :)
Vilka gulliga barn du har! Hoppas du mår bättre. Ha en härlig söndag! Kram C

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

Men vilken gullig gest av dottern att köpa den fina brickan till mamma.. sånt värmer!!

Jag gillade även knoppbrädan..fint att metallkrokarna var målade vita!!

Krya på dig nu!! Kramis sanne

Home No.1 sa...

Underbart det är sånt som värmer i hjärtat! Krya på dig!!! Kram Annica.

Lotta sa...

Hej Lena!
Hoppas att du är på bättringsvägen. ska blir trevligt att träffa dig på Danmarksresan.

Vilken gullig dotter du har.
Kram Lotta

Härligt hemma sa...

Knoppbrädan är superfin!! Vad gulligt att komma med en present, vilken rar dotter!!
Ha det så gott nu!!
Kramar Madeleine

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad mycket fint du fått, Lena. Men det är du ju värd:-)Headern är så gammaldags och fin. Är det svårt att få till bilderna så där?
Krya på dig, så att du blir pigg till resan. Ska bli såå kul, veckorna springer iväg, så vi är snart där...
Kram Susanne

Vit som snö sa...

Superfin hängare!
Och brickan var hur söt som helst!
Vad härligt att du blir xtra ompysslad nu när du varit så hängig! Hoppas det ger med sej snart, det kan vara såå envist när man trillar dit sådär ordentligt:(
Sköt om dej! Kram Cilla

Hannis sa...

Vilka fina ungar!
Dom tänker på sin mamma dom.

Vet inte om jag sagt grattis men gör det i efterskott=))
Ljuvliga presenter.

Kram Hannis