24 mars 2011

I morgon....

Som jag har jag väntat och längtat efter denna resa, en resa som ett tag inte kändes så självklar att jag skulle kunna följa med på men i morgon är det så dags, ska bli så kul att få träffa många av er bloggare, en del av er har jag träffat, en del har jag kommit i kontakt med via mail ska bli spännande att få ett ansikte bakom bloggarna. Jag har satt kamerabatterierna på laddning idag så ska jag fota, jag hoppas att ni som inte kunde följa med av olika anledningar får en ny chans längre fram.
En gardin har kommit till i pysselbloggen, fick en ide för några veckor sen att stämpla upp gardiner i samma typ som mjölsäckarna fast gardinerna stämplar/målar jag på vita gardinlängder från Ikea. Man väljer själv text och färg och de är tvättbara i 40 grader, ni hittar mer info här
Jag har också tagit beslutet att inte brodera fler monogramkuddar, tiden finns helt enkelt inte längre, om du beställt under våren och inte fått nåt mail av mig så hör av er, såklart gör jag de som redan är beställda.
Jag önskar er alla en riktigt fin helg och ni som besöker oss på loppisen i Längbro församlingshem på lördag glöm inte att säga att ni är bloggläsare så får ni 10% rabatt, mer info hittar ni här
Kram/Lena

23 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
så koselig en reise dere skal på,
ja har fulgt med, skulle gjerne bodd nærmere ja,
dere må ha en hyggelig tur og nyte hele turen.
klem fra sylvia

Pia sa...

HELT FANTASTISK GARDIN!!!!!!!!!! SUPERSUPER SNYGG! Nu skall jag tänka ut på färg, etc....!!!!

Jag önskar av hela mitt hjärta en underbar resa och jag är med (i andan) hela tiden!!!!

Kraaam!
-Pia-

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Supersnygga längder! Där kom du på en bra idé.
Passar lika bra som draperi, jag har alltid vitt linnetyg för dörrarna som står öppna i stugan. Kommer in mindre flygfän då. Ska fundera lite på dessa...
Ha nu så jättekul, ska bli så roligt och se bilder sen. Goa du som visar oss när du kommit hem.
Kramar
AnnaMaria

Unknown sa...

Hoppas verkligen ni får en bra resa. Klart ni får förresten. ÅÅåå jag önskar jag kunnat följa med. Ta massor av kort och visa oss allt fint ni kommer uppleva :).
Gardinen var verkligen fin, vet presis vad jag skulle vilja ha, återkommer till dig om det.
Trevlig resa, kramar Ing-Britt

Unknown sa...

Önskar Dig en finfin resa!

Kram

/Ingemar

Photo by Maria sa...

Helsnygga gardiner.. perfekt i köket..

Ha nu så kul på trippen..

Kram Mia

Elzie sa...

Vilken fin gardin! Du är så duktig.

Jag är riktigt avundsjuk på er som ska åka på den där bloggträffen. Skulle varit så kul att vara med, men inte alltid allt stämmer. Ha så kul och fota ordentligt nu så vi får se många kort.

Kram Elzie

Hannis sa...

Vilken resa ni kommer att få!
Är övertygad om att det kommer att bli många skratt, mycket prat och roliga minnen.

Kram Hannis

Ps.Fiiin gardin!

Stina sa...

Hur snygg som helst. Förstår att det ska bli kul med resan.:-) Kram Stina

Nellie sa...

Hej! Jag säger bara: DITO ang resan. jag håller med dig om allt. Det ska bli så kul. Nu sitter jag på jobbet men kommer om några timmar bege mig till Örebro. Dina gardiner är jättefina! Håller på att klura ut någon text...vore ju kul om det hade någon anknytning till gårdsnamnet men...KÄRRET!? Nja... Vi ses imorgon!

Anonym sa...

Gardinerna blev jättesnygga! Vilka bra idéer du har! Det var tur jag hittade din blogg! Ha det så bra på din resa! Kram Maria

Anki sa...

Ni får ha det så roligt, liiite avis är jag allt...men det ska bli kul att få se bilder!
Men det krävs ju både cash & doggyvakt, å båda är det inte så värst med, hihi!
Så snygg gardin!

Kram kram!

Med en doft av lavendel sa...

hej
Oj vilka snygga gardiner du har gjort, hoppas att ni får en härlig resa.
kram Annika

Vita Falkens Lantliv sa...

Super snygga gardiner! Kanon bra ide du fick:)

Hoppas nu resan blir super lyckad!

Kram Susanne

Jenny sa...

Hej Lena!
Vilka fina gardiner!

Ha nu en riktigt härlig resa, ser fram emot att få se bilder här på bloggen sen!

Kraam Jenny

mamma lycklig sa...

Ha det riktigt bra i Danmark, hoppa att ni kan shoppa riktigt ordentligt. Ta hem lite skön atmosfär från vårt ljuva grannland.
Var rädd om dig.
Kram Nettan

Blåbärs och smultronstället sa...

Den var ju görsnygg, kul idé!!!
Vi ses i morgon! Åh, vad kul det ska bli.
Kram Susanne

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

Anna-Lena sa...

Vilken fantastisk idé att stämpla på gardinerna! Vad fina de blev!!! Det låter så kul med inredningsresan och det ska bli så spännande att få se bilder från den sen. Ha det nu så bra på trippen!

Kram Anna-Lena

Millygarden sa...

Jättefin gardin. har bara sett dom hos bloggare men aldrig i butik. Jättefin!

Han nu en så otroligt mysig resa!
Kram Marina

Skogslyckan sa...

Hoppas ni har det riktigt kul, skall bli så kul att se alla bilder sen på bloggarna.
Kram Pia

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Lena!
Jag hoppas verkligen att ni får en härlig resa.
Dina gardiner är fantastiskt snygga.
Må så gott
kram Anette

Lantligt i stan sa...

Hur snyggt som helst! Ska bli spännande att höra hur ni haft det!
Kram Anki