3 mars 2011

Ojoj vilken vecka.....


Jag har varit däckad mer eller mindre fram tills idag, idag känner jag mig åtminstonde mer levande än död. Men nu hoppas vi att jag slipper bli så dålig igen och att de med nya tester kan komma fram till vad som är galet i kroppen, nog om detta ;o)
I julas fick jag lite pengar och visste ganska direkt att jag ville ha ett flugskåp men när jag kom till Nice efter jul var de slut men såklart tog Nina hem nya och nu äntligen har jag mitt efterlängtade flugskåp, tack mamma! Ovanpå skåpet står en underbar glasburk, den har nog suttit i nåt sånt godisställ en gång i tiden, fann den på min loppisrunda i lördags, trodde aldrig jag skulle få fatt i en sån men i lördags så stod den där och väntade på mig ;o)

Bloggen har fyllt år, 2 år igår och jag ska ha en utlottning, ska bara klura ut vad jag ska lotta ut först, har inte orkat tänka så långt denna veckan men det kommer ;o)

Ha en riktigt härlig dag min vän!
Kram/Lena

27 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till 2 toppenfina bloggår, tror jag har känt dig nästan hela tiden. Jättefint flugskåp, snällt att hon tog hem flera. Och den där godisburken kommer bli läcker full av godis.
Kramar
AnnaMaria

Mitt Vita Björkebo sa...

Skönt att höra att du piggnat i nu =).
Å grattis till dina 2 år!!!
Själ är jag väldigt FÄSK i blogg världen..,men trivs ypperligt bra här ! =D!
Vilket jätte fint skåp...och du...en sån där godis burk..letar jag ocå efter.....;).
Good Luck for you!!

Kram Anna

Skogslyckan sa...

Grattis till 2 fina år! Jag har inte ens haft min blogg i ett år ännu. Hoppas det kan klura ut vad som är fel i kroppen din. Här snöar det,
där fick man för man man fick vårkänslor i solen igår eftermiddag.
Ha en fin dag!
Kram Pia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Först måste jag säga att ditt sovrum är så vackert, så vackert...och rofyllt. Kan tänka mig att du sover som en prinsessa där;-) Vilket fint flugskåp du köpt och karamellburken är jättecharmig.

Håller tummarna för att du ska få må bra nu, vännen! Det vore ju skönt att få veta vad som gjort att du varit så sjuk och att febern åkt berg-å-dal-bana.

Önskar dig en fin torsdag!
Kram,
Regina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ja men, massor av grattis till två år skulle jag ju säga också!!!

Kram, kram,
Regina

Elin sa...

Hej!
Vad skönt att du är pigg nu. Jätte fint skåp du köpte för pengarna. Grattis till din 2 års blogg.

Ha en fin dag!
Kram Elin

nina/nice sa...

Grattis till två fina bloggår Lena!
Skönt att du piggnat till!
Ha en riktigt fin dag!
Kram Nina

Ord & Känsla sa...

Vad kul att fira 2 år, grattis!'

Vilket fint skåp och glasburken var ett riktigt fynd! Sånt ser man inte på loppisar inte på dem jag är på iaf. Fast att jag besökte åtta st i förra veckan!!

Kram Helena

Kristall & Pynt sa...

Grattis till dina 2år!
Jättefint flugskåp du köpt, har själv nåt liknande. Och din godisburk är så charmig.
Ha det gott
Kram Sofia

Anonym sa...

Grattis till 2 år! Själv är jag en riktig nykomling i bloggvärlden och har alldeles nyligen hittat din fina blogg! Ha det så bra! Maria

Stina sa...

Hoppas att du får må bra och slippa eländet med kroppen.
Fint med flugskåp.:-) Kram Stina

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till dina 2 år! Och vad skönt att höra att du mår bättre:)

Snyggt flugskåp!
Kram Susanne

STENLYCKA sa...

Tack snälla för din rara hälsning om mitt kök.
Vilket fint flugskåp, ett sådan skulle jag gärna vilja ha.
Hoppas det ordnar sig för dig och att din kropp snart mår bra igen!
kram Raina

Nyanser av vitt sa...

Skönt att du mår lite bättre. Vilket underbart skåp och underbar burk. Ibland ska man ha tur.
Vad trevligt med en utlottning :O). Hoppas det blir något som du gjort.
Kram Agneta

Norrfrids Eija sa...

Oj vilket fint flugskåp, tänk att ha en sån på köksbänken! Hoppas du blir bra snart, vi har ju en alldeles underbar resa framför oss snart!
Eija

Anonym sa...

Er så koselig med flueskap på kjøkkenbenken..
Gratulerer med to års dagen som blogger!
Har ikke fulgt deg så lenge, men veldig glad jeg fant den flotte bloggen din når jeg først gjorde det :)
God bedring til deg!
klem Laila

Mitt hvite hus sa...

Så godt å høre at formen er bedre...håper du holder deg frisk nå..man blir så sliten når man er syk over tid..
'grattis med 2 årsdag... er glad jeg har funnet bloggen din.. Og flott flueskap =))

klemmer

Inka sa...

Hej, Lena!

Vilket fint flugskåp. Jag hade inte heller råd med ett flugskåp men jag byggde ett när jag var cirkelledare i en snickarkurs. Vi har snickarkurs cirka två ggr/år. Det var så svårt att bygga tycker jag och inte blev det heller det finaste flugskåpet som skådats, hahahaha. Men det fyller sin funktion dock.

Hoppas att du kryar på dig gumman

Ha det gott


Kram Inka

Med en doft av lavendel sa...

Hej
grattis på 2årsdagen,visst är det kul att blogga. Vad fint ditt sovrum blev. Hoppas att du nu är på bättringsvägen,själv har jag blivit genom förkyld, inte konstigt med alla baciller på mitt jobb.
kram Annika

Lilla Trollbacken sa...

Vilket fint flugskåp, hoppas du får må bättre snart.
Krya på dej kramar
Gabrielle

Unknown sa...

Härligt att höra att du är pigg igen!
Jag måste erkänna min okunnighet, men flugskåp vet jag inte vad det är. Någon specialitet för gnällbältet?

Ha en fin helg!

Kram

Ingemar

Skogslyckan sa...

Imorgon visar jag äntligen de svartvita fina kuddarna på bloggen! Är så glad för de kuddar jag beställt av dig! Ha en mysig helg!
Kram Pia

bikim sa...

congrats!!
love that small cabinet!
happy day!
Rosa

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Lena GRATTIS till 2år.. Oh va fint ditt flugskåp va... kram sussie

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Grattis!!!!

Önskar dig en fin helg
Kram Susanne

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej
Fint litet skåp
Ett stort grattis till 2 år!

Önskar en fin helg
Kram Tina

Susanna sa...

Hejsan

Grattis till 2 år!!!

Fint skåp.

Kram
Sussi