13 mars 2011

Lågpris-pimpande!

Jag har inga roliga badrum och det går inte att göra så mycket åt dem när man bor i en hyresrätt, inne på lilla toan hade jag runda röda Ikea-mattor som jag för länge sen tröttnat på en ett vitt duschdraperi med röda hjärtan på också sjöng på sista versen.
För ett par veckor sen när vi var på Ikea gick jag förbi den där mattkorgen med mattor för 19 kr och där fick jag fatt i en som jag direkt kände att den blir perfekt inne på lilla toan och då kom jag på att nog stod det i sista RUSTA-bladet att de hade duschdraperier för 49 kr så jag for dit och hittade ett vitt draperi. Sånt gillar jag när man kan förändra för en liten peng ;o)
Eftersom bloggen firar två år så erbjuder jag 10% på allt inne på pyssligheter (utom monogramkuddarna), det kommer att bli en utlottning här inne senare under månaden ;o)
Ha en riktigt fin vecka, hoppas på en massa sol och plusgrader!
Kram/Lena

24 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har en jättefin toa, spegeln, förhänget och duschdraperiet i vitt gör en lyxig känsla. Supersnyggt!!
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad fint det blev. Lågprispimpande ger lyckokänsla när resultatet blir så lyxigt som på din fina toa=)

Önskar dig en fin söndag!
Kram,
Regina

Unknown sa...

Du har gjort det så mysigt på din lilla toa. Gillar spegeln över handfatet.
Att kunna fixa till fyndpriser blir ju som en extra guldstjärna i kanten.
Ha en fortsatt skön söndag, kram Ing-Britt

Ord & Känsla sa...

Fin liten toa!
Kul när man kan göra förändringar för liten peng:)

Nu bryter solen igenom molnen.
Ut på promenad!
Kram Helena

Cilla sa...

Det blev kanon fint & visst är det såååå
kul att kunna fynda till det ;0)
Mvh Cilla

Unknown sa...

Med så mysig lilltoa kommer det säkert att vara "upptaget" på dörren"

Ha en finfin vecka!
Hoppas att det blir mycket sol, nattkallt och någon plusgrad på dagen. Vill ha skaren så länge som möjligt!

Kram

/Ingemar

Vita Falkens Lantliv sa...

Dom där mattorna från Ikea har jag med köpt fast mina är bara med vinröda ränder:)

Kul när man kan fräscha upp och få lite nytt för billig penning, sånt gillas!

Kram Susanne

Anonym sa...

Det blev verkligen fint! Försöker oxå få till det fint hemma med små medel. Det är verkligen en utmaning ibland. Tycker om din spegel som du har över tvättfatet. Riktigt snyggt och enhetligt med mattan och draperierna!

Jag har en utmaning till dig på min blogg!

Ha en fortsatt bra söndag och bra start på veckan! Kram Maria

Anonym sa...

PS. Du har många följare men jag är nyfken på vem du är ändå! ds

Pia sa...

Det ser väldigt fint ut på din toa! Jag kan inte med "små medel" göra något som skulle få toan att se bättre ut, nja med dynamit!

Önskar dig en fin ny vecka!

Kramar!!!

MiaKvack sa...

Snyggt Lena!
De där mattorna hade vi också förut i badrummet. Perfekt pris och lätta att tvätta. Vi hade två som vi växlade med, tvättade och tumlade varje vecka (potträning) och de var fräscha i över ett år innan de behövde bytas ut. -Till två nya i annan färgställning! :-)

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen.
Kul att du tittade in så vi fick tjattra en stund!!!!
Fint på toa. Ja ibland behövs bara lite enkla medel.....
Hmmmm...det var inte så farligt att komma hem...fniss....
Kraaam Agnetha

Elzie sa...

Vad snyggt det blev. Man fattar inte att dom ens kan tillverkas för det priset!!
Ha en bra vecka.
Kram Elzie

Drömmar & Ting sa...

Hej Lena!

Ibland ska man ha tur och fynda lite, det blev jätte fint.

Kram Lotta

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad härligt att kunna fynda

Kram Teres

Blåbärs och smultronstället sa...

Vad fint det blev, Lena!
Jag gillar också när man kan fynda till ett lågt pris, men att man blir nöjd att förnya utan dyra märkesprylar.
Ha det fint i veckan, snart ska vi till Danmark. Det ska bli kul att åka med er fina bloggvänner.
Kram Susanne

Tvärslå sa...

Toan ser mycket större ut utan de röda runda, märker här också att just de röda runda krymper rummet.
Tänkte göra lite "reklam" för en vimpelutlottning på Elses bod, eller/och via min blogg - hoppas det är okej ;)
Jag har testat gjuta med lite lösare betongblandning nu men får tålmodigt vänta tills det brunnit klart, en påfrestande väntan ;)
Lev väl
Grannen

Med en doft av lavendel sa...

hej
vad fint det blev på toan, alltid kul med förändring o speciellt när det inte kostar en förmögenhet.
önskar dej en skön vecka
kram Annika

Stina sa...

Jag tycker att det ser mysigt ut. Du är ju så duktig med att fixa till det.:-) Kram Stina

Det vita dårhuset sa...

Jaa du....Ni har ett fint badrum! Du ska se våra....hurmf*
Kul att "se" dig gumman =)

Kramar Erika

Mitt Vita Björkebo sa...

Titta så JÄTTEFINT....=).
Älskar när man kan förvandla så enormt,för en litenn slant=)..

Samma matta har jag i mitt sovrum! Tycker den e jättefin=).

ha en skön måndag å njut extra varje ggn du går på "dass"

Kram ANNA

Jenny sa...

Hej Lena!
Vad fint, bra att man kan förnya för en liten peng:)

Grattis till 2 år med bloggen!

Ha en trevlig vecka,

Kraam Jenny

Nyanser av vitt sa...

Så fint för en billig penning. Det är bra. Jag "måste" nog ha en sån där monogramkudde men det är ingen brådska.
Jag tycker att de är så himla fina.
Sköt om dig
Kram Agneta

Millygarden sa...

Fint!
Det är ju det som är kul när man kan fynda och göra fint till en rimlig peng...är helt säker på att det är roligast så....eller något man intalar sig.


Kram Marina