15 mars 2011

Ett budget-tips


Har länge sneglat på dessa fina lyktorna som hänger på en krok på väggen och efter jul på Plantagen-rean hittade jag denna fina lyktan och köpte den utan att egentligen veta vad jag skulle ha den till. Väl hemma gick det några dagar innan jag såg en hyllkonsoll som låg inne i ett skåp och ideen kom att jag skulle spraymåla konsollen vit och hänga lyktan i den och så här blev det ;o)
Påminner också om att det är 10% rabatt inne på pyssligheter just nu eftersom bloggen fyllt 2 år
Ha en riktigt härlig dag!
Kram/Lena

33 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till din blogg på 2årsdagen.Vad fin lykta blev jättefint med konsollen.Önskar dej en fin dag.Varm kram Rita ♥

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin lykta! Konsoller kan man använda till mycket=) Här skiner solen idag, men det är kallt. Hoppas solen lyser hos dig också.

Önskar dig en fin dag!
Kram,
Regina

Hannis sa...

Smart! Och snyggt.
Gillar den=))

Ha en bra dag/Kram Hannis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Du är fiffig du, det där ska jag härma dig i stugan. Jättefin lykta du köpte.
Solig kram
AnnaMaria

Martina Andersson sa...

Hej vännen =)
Hoppas att allt är bra med dig =)?
Idag är jag inne hos dig och njuter av alla dina underbara bilder =)
Du har ett fantastiskt hem KRAM TINA

Nyanser av vitt sa...

Tack för tipset vännen. Jättefint!
Nästa vecka åker du till Danmark. Själv åker jag till snön igen :O)
Kram Agneta

Unknown sa...

Häärliga rabattipps!
... men billigast blir det väl om man inte köper nåt alls?
Jag förhandlade ner mitt telefonabonemang till ett absolut minimum igår...... och slapp den telefon man skulle "få" för 100:- ..... i månaden. Billigare än kontantkort!
Ha en finfin dag!

Kraam

/Ingemar

Susanna sa...

Hej

Det var en vacker lykta. Jag själv letar efter 2 lyktor som jag hade tänkt att ha ute på farstu bron hängande i en konsol. Men har ännu inte hittat en som jag gillar.

Ha en fin tisdag
Soliga hälsningar

Sussi

Mjuka sa...

Supersnyggt!
Kram Malin

Ewa sa...

Hej, vilken bra idé med konsoller på väggen! Jättefint med lyktan och så kan man ju hänga rosor på tork me...(jag som älskar rosor)
Såå mysigt du gjort i badrummet i förra inlägget...fick flera ideer där,tacktack!!
Ha nu en solig o fin dag
Kram
Ewa

Jenny sa...

Vilken bra idé Lena! Du är påhittig du:)

Vet inte om jag sagt det tidigare men din header är jättefin!

Kraam Jenny

Mitt Vita Björkebo sa...

Jätte fint merd lyktan ..å tänk nu fick konsollen användas oxå..
Ser att du e duktig på att tänka till och ta till vara på.....

Ofta behövs det ganska små medel för att få det vackert omkring sig!!!

Ha en skön tisdag
Kram ANNA

OlgaA sa...

Så fint du gjort!! Det var en fn lykta du fyndat!

Jag fyndade min favorit lykta för en femma på loppis :P

många kramar/Olg@

Mitt hvite hus sa...

Grattis med 2 årsdag..

så fin lykt du har..

klemmer

Anonym sa...

Jättesnyggt! Du är verkligen påhittig! Får till det snyggt med enkla och smarta medel! Ha det så bra! Kram Maria

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Jättefint!
Kul att fynda också..för då kan man ju handla flera saker..;)

Ha en skön kväll
Kram Susanne

Lilla Lycksta sa...

Hej
Vilken fin lykta. Vilken bra idé att hänga den i en konsoll, så snyggt. Ha nu en fin fortsättning på veckan.

Kram Camilla

Anonym sa...

vad fiffigt och fint!

Ha det fint!
Mvh
Pernilla

Ljusa vardag sa...

Det blev jättefint med lyktan på väggen. Ger säkert ett fint sken på kvällarna. Ha en fortsatt fin vecka. Mvh Anna

Marie sa...

Vad fint det blev!

Trevlig kväll!
Kram Marie

Anki sa...

Grattis 2-åringen *ler*
Snyggt vännen...jag har faktiskt oxå gjort så fast utomhus när jag bodde i huset!
Å roligt att du vill vara med i utlottningen...Lycka till!

Kram kram!

Madame Morell sa...

Hejsan. Vill bara önska dig en trevlig resa med Danmarks-gänget! Och tack för uppmuntrande ord hos mig.
Kram

Vita små hjärtan sa...

Jättefint!!!!!
Ses i morron!
Kram Agnetha

Photo by Maria sa...

Himla snyggt.. Ngt liknande vill jag ha på altanen i sommar..

Kram Mia

STENLYCKA sa...

Vilken vacker lyckta och fiffig ide du kom på! Blev jätte snyggt!
Kram och må så gott!
Raina

annika sa...

Du har en massa bra idéer. Tur att inte alla är kostsamma eftersom du har så många.

Kram på dä

Elin sa...

Hej!
Jätte snygg lyckta.

Ha en fin dag!
Kram Elin

gamla skolan sa...

Det blev ju jättefint !
Kramar // Susanne ♥

Färg Form och CO sa...

Bra ide det blev ju toppen

Vita Unika sa...

Förlåt om du inte gillar sånt här, men jag tänkte tipsa om min tävling. Vinsten är fin och personlig ljushylla; http://vitaunika.blogspot.com
Välkommen att tävla!

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Vilken söt lykta du köpt.
Kram Sofia

Skogslyckan sa...

Det blev verkligen jättesnyggt! Lyktor kan man aldrig få för många av. Man tänder ju fortfarande ljus om kvällarna, men snart kommer ljuset även på kvällarna, speciellt när vi ställer om klockan sen... Ha en fin torsdag!
Kram Pia

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Lena!
Vad fint det blev med din nya lykta.
Har själv lite spraymålningsideér på gång,men det har varit lite segt ett tag.Ibland blir det lite stillestånd;)
Må så gott
Kram Anette