21 mars 2009


Detta var gårdagens loppisfynd, dels var jag på Myrorna och hittade den lilla pigtittaren för 30 kr och på em åkte vi ut till Tysslingemöbler och hittade det andra på bilden, allt inkl pigtittaren kostade en hundring. På Tysslingemöbler köpte jag också en sån där man hade förr och lindande upp garn på, ska ställa en blomma på min tänkte jag ;o) På TM fanns också en större jättefin pigtittare som jag tänkte köpa men ville gå runt på de andra våningsplanen först och tror ni inte att det andra paret som osså var där samtidigt som oss tog den innan vi hann tillbaka ner, de ratade den först men ångrade sig väl sen, de köpte en hel skåpbil full med möbler där som de skulle sälja i sin butik i Finland.....jaja det var inte meningen att vi skulle ha den och till nästa gång lär jag mig att ta sakerna med en gång och inte tro att de ska finnas kvar sen...tanken var ju att vi skulle ha en loppisdag idag, jag och lilla M men hon fick vinteräckelsjukan igår kväll så idag får hon vara med storasyster R medans jag smiter iväg till den vanliga loppisen. Egentligen var planen att ta TM idag också men jag insåg igår att eftersom lilla M skulle på kalas på em så hade vi fått stressat så därför for vi igår...och det känns idag som ett bra val...

Ha en bra dag mina vänner, och till mams, bror och hans familj hoppas jag ni får en bra vecka med mycket sol!!

Kramis/LenaS

3 kommentarer:

Hannis sa...

Nu upptäckte jag att jag skrev på det förra inlägget.
Jag är en virrpanna!
Fina fynd!
Är det en sån där skoläst jag ser??
Dom är fina.

Hoppas att ni slipper drabbas av kräksjukan allihopa!
Kram igen//Hannis

Leamarlené sa...

Hej Lena!

Grattis...jätte grattis. Du vann i min utlottning...en änglavinge 2:a priset.
Maila mig din adress så kommer paketet på posten i veckan.

Kram, Marlene

LillaFlisan sa...

Vilka fynd!!!

Visst är det trist när man går och funderar på om man ska köpa eller inte köpa och så vips så är någon annan där utan beslutsångest, fniss!!

Tur att man är på loppis så ofta så att man har fler chanser!!!

Blä för vinterkräkan, hoppas det går över snart!

stor kram

Flisan