26 mars 2009


Tänk så tillfredsställd man kan bli av att måla om några hyllor, dessa hyllorna hade röda konsoller och betsade trähyllor.....*urk*....men vilken skillnad det vart att få dem vita och åh vad sugen jag är på att måla panel och väggarna i köket, jag som inte skulle ;o)

Mina &-tecken börjar ta form och ev kommer det bli några över som jag tänker sälja men ett av dem kommer jag lotta ut här inne på bloggen, kanske nästa vecka eller så låter jag det bli lagom till påskharen kommer på besök ;o)

Kramis/LenaS

4 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

JA tänk så glad man blir av lite vit färg...blev ju jättebra!!!


Ha´det så gott!
MiaMaria

Anne sa...

Tänk vad lite vit färg kan göra!
Vit färg är basvara här hemma :)

Nu har jag länkat till dig från mig så jag kan hitta hit igen, hoppas det är ok?

Kram Anne

Hannis sa...

Det är just det där som är det värsta!
Att när man väl börjar måla då ser man massor med saker som man skulle kunna måla=))

Den är fin din hylla!

Kram Hannis

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Visst är det otroligt vad lite färg kan göra!!
Å man brukar få ännu mer att göra..ler
Kram Irene