29 mars 2009

Gårdagens små loppisfynd, det vart inte fullt lika många fynd som förra lördan men det gjorde inget både jag och V var nöjda.

Dessa nysilverljusstakarna fick följa med hem,inte ens en hundring kostade de ihop och de två enkla ljustakarna upptäckte jag när jag kom hem att jag köpte en likadan fast högre förra helgen och det var ju lite kul.



Och denna underbara smörkärnare stod där och väntade på mig, bara visste att den skulle få följa med hem och priset vart en 50-lapp vilket kändes överkomligt ;o Ser ni i bakrunden av bilden två av min &-tecken står lutade mot skåpet, de är på G med andra ord ;o)

Kramis/LenaS

6 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilka fynd!!
Å vilka fina & du gör..
Kram Irene

LillaFlisan sa...

Men du är ju helt otrolig!

Vilka fantastiska fynd du gör hela tiden!!!

Här är en om blir grön av avund!

:-)

Ta hand om dig och ha en trevlig vecka!

Kram


Flisan

Vita små hjärtan sa...

Fina fynd... Ha de gott!

Gårdsromantik sa...

Vilka fina fynd - smörkärnan var min absoluta favorit!

Kram Maud

Anne sa...

Vilka fina fynd!
Pangpris på ljusstakarna!

Jag har verkligen loppisabstinens nu - har inte hunnit vara iväg på flera veckor, men nu MÅSTE jag snart!

Kram Anne

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilka fina fynd , kul när man hittar små skatter !!
Kraam !!