3 mars 2009

Mina skåp

Jag har ju målat två av skåpen klara och här är bilderna på dem. Jag ska börja med den sista höga hyllan här hemma idag samt tallrikshyllan jag fann i soprummet för ett tag sen och vanliga hyllplan med konsoller som alla ska bli vita. Alla sådana här projekt gör att det känns fruktansvärt stökigt här hemma och det är klart att bo i lägenhet är väl kanske inte idealet när man målar ;o)



Detta är ett vanligt Markör TV-skåp från Ikea som blivit vitt och hela familjen är nog överens om att detta vart superbra!

Och detta är skåpet jag fann på Myrorna för en hundralapp, köpte Ikeas porslinsknoppar men dem vart inget bra alls så jag ska kika på Indiska om de har några bättre.

Tack för titten!

/Lena



3 kommentarer:

Mia sa...

Va fint det blir!!!
Kommer gärna å kollar "live" någon dag! ;-D
Kram från Mia J!

Lilla huset på prärien sa...

DET var billigt! En hundralapp för det fina skåpet!! Wow. Och det blev jättefint i vitt också juh :)

Kram Jenny

Hannis sa...

Hej Lena!
Håller med dig om att det kan vara lite jobbigt att måla om möbler när man bor i lägenhet=))
Vi har likadant tv-skåp, och visst är dom fina i vitt!

Ha en bra vecka//Hannis