2 mars 2009

Nu kommer lite av allt jag pysslat med sista veckorna....

Det har ju hänt lite här sista veckorna, två skåp har inhandlats och hämtats för att sedan ha målats och hm jag tror inte jag har rätt färg för jag har fått måla alla möbler mer än fyra gånger, skåpet jag tidigare hade i köket är numera också vitt och står i vardagsrummet, dock inte helt klart. Men mamma kommer idag för att åka med V till Egypten i morgon så jag kände att jag ville inte ha halvmålade saker stå i vardagsrummet men jag har dels den smala höga hyllan i vardagsrummet kvar att måla, en tallrikshylla och ett gäng vanliga hyllor. Jag letar efter ett vardagsrumsbord också, skulle vilja ha ett pelarbord men men förr eller senare hittar jag det sen är det en miljon projekt till att göra, ja ni vet...
/Lena






Här är ett par kuddar jag sytt, har köpt dessa stryka-på-motiven på tradden och hoppas få tag i lite fler så jag kan sy flera kuddar.



Ett litet hjärta där jag också använt mig av stryka-på-motiv och sen mopnterade jag fast hjärtat i en fjäderkrans jag hade liggandes, ska nog passa på att köpa några fler kransar nu när de bhörjar sälja påsksakerna i butikerna...





Har köpt lite gamla notpapper och använt dem som omslag till mina "karamellpåsar"



Denna klockan är bara så himla fin, hittade den hos Nice inne i stan....

2 kommentarer:

Stina sa...

Så fina kuddar du gjort. Superfina. kram

Millygarden sa...

Hej Lena,

Tack för besöket hos mig! Åh vilka fina kuddar och strutar du gjort! Kul med sånna stryka på ark.. har hjälpt dotra på morgonen att stryka mussepigg på en top. Ska nog testa jag med att stryka på kuddar för det är ju så fint!

Ha en bra dag!
Kram Marina