19 mars 2009

Jeanne d´ Are Living

Åh kom ut till inredningsaffären som hade denna tidningen och insåg att den nog var slut men hade sån tur att de fått en leverans av nummer 2 idag och åh vilken underbar tidning!!! Så tack för tipset, man kunde boka kommande nummer hos dem och det ska jag verkligen göra så jag säkert vet att jag får dem i fortsättningen.....tack för tipset mina vänner!
Sen var jag hos lotta och hämtade min madonna och åh den är bara så himla fin, ni ska snart få se den måste bara fota den först ;o) Tack snällaste Lotta!!
Hämtade också lampfötter jag beställt men näe de är inte rätt så jag ska åka iväg och lämna tillbaka dem och se om jag kan finna några andra som känns mer rätt....
Ikväll ska vi såga ut mina egna &-tecken, har väl suttit en vecka för att få ett & som jag ville ha det men nu är det klart så ikväll ska vi såga ut dem här, blir dem bra kanske det blir några till salu sen ;o) Sitter också och skissar på en tallrikshylla modell lite större/längre, skulle vilja ha en på väggen över soffan och jag ska få hjälp att bygga en......visst är det väl okej att utnyttja målare och snickarna i familjen till sånt ;o)
Kramis/LenaS

3 kommentarer:

Mitt hem är min borg sa...

Hej!!

Jaså har den tidningen kommit ut.. Då måste jag fixa den.. Den första numret var underbart..
Låter intressant med madonnan oxå.. =)

Ha det gott!!

Stina sa...

Japp...man ska utnyttja dem helt och fullt...som bara den!;-) Kramis

Hannis sa...

Klart att familjens målare och snickare ska jobba lite extra=))
Ska bli kul att se!

Här tillbringas Lördagen i tidningarnas värld och med godis förstås!

Kram Hannis