4 mars 2009

Lite smått och gott


Åkte en sväng till Myrorna och återöpnnande PK design och den sista butiken är bara ett paradis, så mycket fint och om jag har pengar kvar efter helgen i Göteborg nu (eller om jag hittar en massa fint där nere) så kommer det att spenderas mer där, fann i alla fall en glasklocka med tillförande skål och den fick såklart följa med hem ;o)



Jag passade också på häromkvällen och sy en lampkjol till lampan i sovrummet, det var ju superenkelt att sy och jag ska sy till vardagsrummet också ska bara hitta lite bra lampfötter först ;o)


Denna söta skålen fann jag på loppisen i lördags och jag tycker så mycket om den, ska bara komma på vad jag ska lägga i den ;o)

/Lena

2 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej Lena!
Vilken söt lampkjol du gjort....

Och PK design har ju så mycket fint...fast nu var det ett bra tag sen jag var där på besök....

Och vilken söt skål...

Ha´en bra torsdag!
MiaMaria

Stina sa...

Fina saker du hittat.:-)Lampkjolen var superfin...duktiga du.:-) Kram