11 mars 2009

Spegelfynd?



Idag kom min mellantjej hem från Egypten där hon varit en vecka med mormor och äntligen har jag en loppiskompis hemma ;o) Äldsta dottern hatar loppisar, sonen likaså och lilla tjejen är bara intresserad om det är intressanta leksaker ;o) I alla fall drog vi till en av favvoloppisarna och där på väggen hängde denna spegel, glaset är helt men "krackelerat" men jag gillar charmen med det, tyvärr är krönet lite skadat men det var ingen större skada och det gör att jag nog kan måla den vit med lite gott samvete (har svårt att måla sånt som bör få vara omålat) och prislappen då? 30 kr vilken det helt klart känns som om den var värd . Dottern har konstaterat att hon också vill ha ett gammeldags, romantiskt rum vilket vi såklart får fixa, eller rum och rum hon bor i en stor skrubb så det finns inte så många möjligheter i detta lilla rum men man får ta till vara på de möjligheter som finns ;o)

Vi hann åka ut en sväng till Mariebergs köpcentrum också och på Nice hittade jag detta korset som jag bara kände att det måste med hem....
/LenaS

1 kommentar:

Millygarden sa...

Hej Lena,

Fin spegel du fyndat! Visst är det roligt att springa på Loppis!! det blir lite av ett gift! jag bara måste dit och kolla läget!

Ha en bra dag!
Kram Marina