15 mars 2009

En liten ängel har hittat hit, tycker det är svårt att hitta fina vita änglar men denna hittade jag förra veckan. Ni andra som inreder i shabby, vad läser ni för tidningar och böcker? Lantliv tycker jag är för mycket recept osv i, drömhem & trädgård köper jag men mer då? Älskar att kolla bloggar men jag vill också kunna bläddra i pappertidningar/böcker ;o)
Hihi förtydligare lite för helt shabby blir jag nog inte vill inte ha för mycket vitt så jag låter mina väggar vara som de är nu ;o) Sen blandar jag med gamla och nyare ting .....
Kramis/LenaS

6 kommentarer:

Loppis Lycka sa...

Lantliv är självklart tidningen nummer 1 för mig. Sedan är det nog bloggarna som gäller. Har dock beställt Leilas Country Living som kommer ut nu för första gången i slutet av Mars. (http://www.bonniertidskrifter.se/pressinfo/pressreleaser/2008/12/04/leilas-country-living-ny-b/)
Kram Josefine

LillaFlisan sa...

Jag inreder ju inte precis i lantligt vitt (dock väldigt shabby :-))utan mer utifrån vad jag gillar och fastnar för.
De tidningar som jag vet många vitt, franskt, danskt inspirerade gillar är ju norska tidningen: Vakre hjem och nu den nya: Jeanne D'arc living.

Själv är lantliv inget för mig jag föredrar Hem och antikt, engelska: Country homes and interior och faktiskt vår egen svenska gamla pärla Allt i hemmet!

Hoppas att solen lyser lika klart hos dig som den gör hos mig idag!!!

HURRA! Våren är äntligen på väg!

Kram

Flisan

Lilla hjärtat sa...

Hej! Tack för kommentaren hos mig. Vad mycket fint du visar. Vad duktig du är på att pyssla.
Jag fortsätter följa din blogg.
Kram Anna-Karin

Millas hem sa...

Hejsan!
Tack för din kommentar hos mig!
Favvotidningen just nu är Magasinet, som nr 2 kommer den 27/3!
Vakre Hjem är en annan!
Det finns en hel den mysiga tidningar i den stilen!

Camilla

Hannis sa...

Halloj!
Jag läser Vakre hjem och Jeanne D arc (ny tidning)
Håller med dig om Lantliv,är ingen mat och bakmänniska så jag hoppar över den om det inte är nåt speciellt.
Måste säga att den röda väggen i bakgrunden är jättetjusig!!

Ha en fin kväll//
Kram Hannis

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Vilken rar liten ängel!
Ja, jag är ju inte heller någon helvit person, även om jag tycker det är snyggt! Jag gillar ju mycket gamla saker, och köper sådant som jag tycker om...
Så Hem & Antik är en härlig tidning för mig.
Kram
Marie