12 april 2009

Påsken närmar sig sitt slut, hade en tanke om att fara ut till Tysslingemöbler men näe nattens gudstjänst satte sina spår så vi har bara varit hemma och tagit det lugnt, varit ute i solen och mått gott.
Visar lite bilder från mellantjejens rum, eller skrubb, hon huserar i en stor klädskrubb och hon ville ju få sitt rum i shabbystil hon också och tyvärr fick jag inte till några bra bilder på hela rummet men här kommer några bilder från saker hon fick när hon fyllde.


Denna lampan föll Icca för när vi var på Myrorna men då satt det en hemsk skärm på den men hon trodde jag köpte den till mig själv och sen sydde jag en lampkjol till den istället, kanske blir foten också snart vit ;o)
Dessa speglar fann vi på en loppis för några veckor sen och dem ville hon ha så de var guldfärgade innan men hon målade dem vita.

Och denna lilla söta glasklockan köpte hon bla för pressentkortet hon fick på PK Design.
Jag hittade detta söta salt eller sockerkaret för ett tag sen på myrorna, vet inte riktigt vad det är tänkt till men här hemma får det funka som saltkar.

Ha en trevlig fortsatt påsk och ikväll är det sista chansen att kommentera för att vara med i lotteriet ;o)
Kramis/LenaS



2 kommentarer:

Vita små hjärtan sa...

Fint du visar. Jag brukar oxå åka till Tysslinge möbler. Kul! Kram

Sussi H sa...

åhh vad söt ängellampa!! som ängel-tossig blev jag lyrisk över den. den kommer bli jättefin om ni gör den vit!