24 november 2009

En månad till jul....


Tack mina vänner för era snälla och omtänksamma kommentarer och mail sista veckorna, ni ska veta att de värmt mig massor!

Idag är det precis en månad till jul, ligger lite efter med julpysslandet här hemma men i morgon räknar jag med att vara klar med det mesta så ska jag baka lite i slutet av veckan och på lördag är det dags för första julmarknaden.

I lördags var vi ju ute på några loppisar och jag hittade lite smått och gott, bla hittade jag denna spegeln som får står i hallen tills jag hittar spegelbyrån jag vill ha, hittade en på blocket för ynka 200 kr igår men såklart hade ju nån hunnit före, jaja det var inte meningen att jag skulle ha den ;o). Ser ni hänget där till vänster om spegeln? Jag hade turen att vinna den hos http://vitthusmedvitaknutar.blogspot.com/ och åh vad lycklig jag är över det!
Näe nu är det dags att fortsätta städa och pynta här ;o), ha en fin dag min vän!
Kramis/LenaS

13 kommentarer:

Titti sa...

Hej & grattis till vinsten. Själv vann jag hos Ateljé Annorlunda. Ja veckorna fram till jul kommer gå rasande fort. & jag har inte ens börjat pynta än. Kram

Bestemor Drillo sa...

Stemningsfullt bilde du har av ditt speil og lys ! Ha en fin dag;)

hemma hos lilla mej sa...

Grattis till vinsten,Vad koj.Ja tiden fram till jul går fort.Mysigt.Fin och gullig bild du visar.Ha en skön tisdag kramizar Rita.

Jenny sa...

Hej Lena!
Grattis till vinsten, hänget är jättefint!

Vilken fin spegel oxå som en rakspegel modell större:)

Ha en bra eftermiddag goa du!

Kram Jenny

STENLYCKA sa...

Hej!
Grattis till den fina vinsten!Vad juligt du har gjort i din hall, jätte mysigt!
Kram

Vita små hjärtan sa...

Så stämningsfullt du har det! Men oj, var det så stort!!! Såg att du vann men jag trodde det var betydligt mindre! Snyggt!!!
Kram på Dig!

Livet på Berget sa...

Så fint!!! Mysig bild.
Hoppas allt är under omständigheterna väl.
Ha en skön kväll!
Kram
/Sara

Anneli Wahlstedt sa...

Jättefint, Du är så bra på att få till det :-)

Ååh, vad roligt att pynta :D Jag hoppas kunna börja snart... har en del kartonger kvar dock :-)

Nu kommer det att gå superfort mot jul, så det gäller att hinna med att njuta av allt fint pynt ! Ha det gott min vän !


Kramis, Anneli W

Änglarnas hus sa...

Ja, jag såg nog att du vann det fina hänget!! Ett varmt grattis till dig!!

Kraam Sanne!!

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till din fina vinst! Jag har också haft turen att vinna på några bloggar nu den senaste tiden... Ska visa sedan.
Och du hittar nog din spegelbyrå snart... jag håller tummarna
Kram
Marie

Anki sa...

Grattis vännen, det är så fint det hänget!
Å vad du fixat till det fint i hallen. Ja det är typiskt när man hittar nåt...hur snabb man än är, finns det alltid nån som är före!

Ha det gott!
Kramis!

hagagården sa...

Men va fint det är med ljusslinga runt en spegel sådär,grattis till vinsten.
kram o ha en go dag
ninni

Hannis sa...

Ser så mysigt och ombonat ut!
Välkomnande får man känslan av.

Julmarknad låter ju trevligt.
Ska du stå själv och sälja också?

Kram Hannis